خبرگزاری کار ایران

در۶ ماه اول امسال در تیران و کرون صورت گرفت:

انجام یک هزار و ۳۴۲ مأموریت توسط تکنسین‌های اورژانس

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۶۶

در ۶ماهه گذشته، ۱۳۴۲ مورد مأموریت توسط تکنسین‌های اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵شهرستان تیران وکرون انجام گرفته است.

ایلنا: مسئول امورپایگاههای شهرستان تیران وکرون گفت: در ۶ماهه اول امسال ۱۳۴۲مأموریت فوریتهای پزشکی توسط این پایگاه در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین دادخواه، با اشاره به اینکه در۶ماهه اول امسال ۱۳۴۲مأموریت فوریتهای پزشکی توسط این پایگاه انجام شده است افزود: این ماموریت ها شامل ۷۷۵مأموریت غیرتصادفی و۵۶۷ مأموریت تصادفی درشهرستان تیران وکرون انجام شد که ازاین تعداد ۹۴۰ نفر از مصدومان به مراکزدرمانی اعزام و ۳۰۹ نفر به صورت سرپایی درمان شدند.
وی با اشاره به ۵ حادثه‌ ویژه‌ شامل: ۳حادثه تصادف، یک مورداحیاء موفق وهمچنین یک موردخودکشی در این شهرستان، ادامه داد: از تعداد ۵۶۷مأموریت تصادفی انجام شده، ۴۲۸ مورد حوادثجاده ای و ۱۳۹مورد مربوط به حوادثشهری می باشد
وی بیان داشت: ازتعداد۷۷۵مأموریت غیرتصادفی ۱۷۴نفر بیمار قلبی، ۴۹ بیمارتنفسی و۳۵ نفر مسمومیت توسط تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ به مراکز درمانی اعزام شدند.

مسئول امور پایگاه‌های شهرستان تیران وکرون اظهار داشت: برگزاری مانور زلزله درروستای " جاجا " بخش مرکزی شهرستان، آموزش مهارتهای احیای قلبی ریوی برای ۵۲ نفر ازرابطین بهداشتی ادارات شهرستان و پرسنل نیروی مقاومت سپاه تیران در قالب طرح بها، استقرار و شرکت در طرح امداد نوروزی وطرح امداد تابستانی به منظورکاهش زمان رسیدن بر بالین مصدومان از مهمترین اقدامات انجام شده فوریتهای پزشکی شهرستان تیران و کرون در ۶ماهه گذشته بوده است.

وی با بیان مساحت ۱۷۶۸ کیلومتر و تعداد۶۹۰۴۷ نفر جمعیت این شهرستان عنوان کرد: مرکز فوریتهای پزشکی شهرستان تیران وکرون با وجود ۲پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی۱۱۵،۱۵نفر نیروی تخصصی و ۳ دستگاه خودروی آمبولانس مجهز به ICU سیار در حال ارائه‌ی خدمات به بیماران اورژانسی و مصدومان حوادثاین شهرستان میباشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز