خبرگزاری کار ایران

خیران آلمان، اتریش و امارات متحده عربی در جشن عاطفه‌های دانش‌آموزان اصفهانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۳۷

امسال جشن عاطفه‌ها در مدارس استان اصفهان با شکوه خاصی و متفاوت‌تر از سال قبل برگزار شد، به گونه‌ای که خیرانی از کشور‌های آلمان، اتریش و امارات متحده عربی در دبیرستان دخترانه فرزانگان امین اصفهان حضور یافتند.

ایلنا: دهم مهر ماه روز نمادینی برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی جهت کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت است. این روزکه یک جشن معنوی و ملی است، هر ساله در مدارس سراسر کشور با هدف برخورداری دانش‌آموزان محروم و نیازمند از انفاق و احسان مردم خیر، نیکوکار و مهربان ایران اسلامی اقدام به برگزاری جشن عاطفه‌ها می‌نمایند تا از این محل کمکی به دانش آموزان بی‌بضاعت باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان امسال جشن عاطفه‌ها در مدارس استان اصفهان با شکوه خاصی و متفاوت‌تر از سال قبل برگزار شد، به گونه‌ای که خیرانی از کشور‌های آلمان، اتریش و امارات متحده عربی در دبیرستان دخترانه فرزانگان امین اصفهان حضور یافتند تا با کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت سهمی جهت ادامه فعالیت‌های این دانش آموزان در زمینه‌های علنی داشته باشند.

حضور خیران از کشور‌های خارجی به معنای استقبال این افراد از این اقدام خیر‌خواهانه است و تمایل خیران خارجی را برای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در کشور‌های دیگر نشان می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز