خبرگزاری کار ایران

حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۳۰

بیش از ۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست در ساعات اولیه بامداد امروز در چندین دسته وارد این مسجد مبارک شده و اقدام به گشت‌زنی و ادای عبادت‌ها و آموزه‌های آیین یهود در محوطه‌های آن کردند.

ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست صبح امروز - چهارشنبه - همراه با «یهودا کلیک» یهودی تندرو تحت حراست شدید نظامیان رژیم صهیونیستی از سمت باب المغاربه وارد مسجد مبارک الاقصی شدند.
به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، یکی از معلمان کلاس‌های درس دایر در مسجد الاقصی تاکید کرد که بیش از ۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست همراه با یهودا کلیک در ساعات اولیه بامداد امروز در چندین دسته وارد این مسجد مبارک شده و اقدام به گشت‌زنی و ادای عبادت‌ها و آموزه‌های آیین یهود در محوطه‌های آن کردند.
«زینت عمرو» در ادامه تاکید کرد که پلیس رژیم صهیونیستی تدابیر امنیتی شدیدی را در نزدیکی دروازه‌های مسجد الاقصی به اجرا گذاشته و کیف‌های زنان فلسطینی و طلاب علوم دینی را به هنگام ورود به این مسجد مبارک به دقت مورد بازرسی قرار می‌دهد. این در حالی است که فلسطینیان به شدت از این اقدام‌های صهیونیست‌ها خشمگین و عصبانی هستند.
عمرو اشاره کرد که شمار زیادی از نمازگزاران و طلاب علوم دینی در محوطه‌های مسجد مبارک الاقصی حاضر شده و الله اکبر گویان اعتراض خود را نسبت به ورود و تعرضات مکرر صهیونیست‌های افراطی به این مسجد نشان دادند.
وی همچنین تاکید کرد که رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند تا واقعیت‌های مطلوب خود را بر مسجد‌الاقصی تحمیل کرده و موجودیت باطل خود را در این مکان مقدس به اثبات برساند و زمینه را برای اجرای طرح تقسیم زمانی و مکانی این مسجد مبارک میان مسلمانان و یهودیان به منظور نمازخواندن یهودیان در داخل آن فراهم کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز