خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد:

دین مداری شاخصه اصلی پلیس اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۲۳

تفاوت بین پلیس اسلامی با پلیس غیر اسلامی در دین‌مداری، اخلاق مداری و توجه به قشر آسیب‌پذیراست.

ایلنا: فرماندهی انتظامی استان اصفهان در آستانه فرارسیده هفته نیرو انتظامی که از ۱۳ تا ۱۸ مهرماه است بیان داشت: جامعه محوری، دین‌مداری، اخلاق مداری و توجه به قشر آسیب‌پذیر ازتفاوت های اصلی بین پلیس اسلامی با پلیس غیر اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سردارعبدالرضا آقاخانی با اشاره به اینکه از راهبرد نیروی انتظامی آن است که در مورد مبارزه با جرایم، به سوی علمی‌گرایی پیش رود گفت: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد کشفیات پلیس را توجه به مسائل علمی در بر گرفته است.

وی مبارزه پلیس با جرایم مانند مواد مخدر، مراکز ترویج فرهنگ غرب، تجهیزات ماهواره‌ای و سارقین و بزه ‌کاران را از دیگر برنامه‌های پلیس استان اصفهان در هفته نیروی انتظامی عنوان کرد و بیان داشت: در هفته نیروی انتظامی که از تاریخ سیزدهم آبان ماه شروع می شود صبحگاه مشترک ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در پایگاه شهید بهشتی اصفهان به میزبانی ۴۰ گردان و مدیران و مسئولان اصفهان خواهد بود.

فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه تقدیر از نمونه‌های ترافیکی، گردهم‌آیی با مؤسسات حفاظتی و تشکیلات غیر انتفاعی، همایش راهبران محله‌ها و تأثیر بر مسائل ترافیکی، همایش‌های پیاده‌روی، همایش شاعران و مداحان در جامعه محوری پلیس از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده هفته نیروی انتظامی است، بیان داشت: برگزاری رقابت‌های ورزشی باستانی، جشنواره هفت‌گانه برای اعضای نیروی انتظامی و خانواده آنها و ویزیت رایگان مراکز بهداری ناجا در سطح استان اصفهان با برنامه‌ریزی‌های لازم انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی استان اصفهان در راستای سال حماسه سیاسی، اقتصادی برنامه‌های متنوعی را از جمله شناسایی جایگاه پلیس در جامعه اسلامی، شناسایی نقش جامعه در شکل گیری پلیس، معرفی ارتقا پلیس در کشفیات علمی، معرفی رأفت و رحمت پلیس در برابر پناه‌جویان، شناساندن نقش‌آفرینی‌های پلیس در برابر جرایم مهم، ارزیابی وضعیت پلیس در مأموریت های خاص و وضعیت پلیس در برخورد با جنگ نرم و تهدیدات سایبری، مد نظر قرار داده است.

وی از دیگر اصول مورد توجه نیروی انتظامی استان است را طرح جمع‌آوری مانکن‌های تشویش کننده اذهان عمومی بیان کرد وگفت: در شش ماه سال جاری، کشفیات پلیس افزایش ۶۵ درصدی داشته است. که مهترین آن کشف ۸۱۸ تن کود شیمیایی قاچاق توسط پلیس بود.

آقاخانی با بیان اینکه مبارزه با سرقت محموله‌های بزرگ جاده‌ای همراه با یک کار عملیاتی و تجسسی از دیگر دستاوردهای نیروی انتظامی استان اصفهان است گفت: از این پس شاهد جدایی پلیس پیشگیری و ۱۱۰ هستیم که این اقدام برای جلوگیری از هدررفت زمان تا چند ماه آینده با آماده سازی تجهیزات انجام می شود.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی ۳۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف کرده است، گفت: تصادفات جاده‌ای یکی از دغدغه‌های بزرگ پلیس اصفهان است که برای رسیدن به میزان نرمال هنوز ۸ درصد فاصله داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز