خبرگزاری کار ایران

با اعلام استخدام بیش از ۷۰ هزار نفر:

قرارداد کارکنان فروشگاه آمازون «تمام وقت» می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۹۰

چکیده: «آمازون که حدود ۸۸۴۰۰ نیروی کار را در استخدام دارد، اعلام کرده که از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از ۷۰۰۰ نیروی کار موقت در آمریکا را به صورت تمام وقت استخدام کرده است.»

فروشگاه اینترنتی آمازون قصد دارد بیش از ۷۰ هزار نیروی کار تمام وقت را در مراکز آماده‌سازی سفارشات مشتریانش در آمریکا استخدام کند.

به گزارش دریافتی ایلنا، آمازون که حدود ۸۸۴۰۰ نیروی کار را در استخدام دارد، اعلام کرده که از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از ۷۰۰۰ نیروی کار موقت در آمریکا را به صورت تمام وقت استخدام کرده است.

دیو کلارک، نایب رییس فعالیت‌های جهانی و سرویس مشتری آمازون اظهار کرده که این شرکت قصد دارد در فصل تعطیلات جاری وضعیت هزاران نفر از کارکنانش را به «تمام وقت» تبدیل کند.

خرده فروشان معمولا کارمندان فصلی را چند هفته پیش از رسیدن فصل خرید تعطیلات سال نو استخدام می‌کنند تا به توزیع و پاسخگویی به سفارشات آنلاین کمک کنند.

آمازون اعلام کرده که کارمندان فصلی واجد برخورداری از مزایای بهداشت و درمان خواهند بود.

این شرکت که بزرگ‌ترین خرده فروش آنلاین جهان است، در حال صرف میلیارد‌ها دلار برروی طرح‌های توسعه بوده که بر درآمدش تاثیر گذاشته است.

بر اساس گزارش رویترز، آمازون به منظور جلو زدن از رقیبانی مانند اپل و گوگل، هفته گذشته دو تبلت پیشرفته جدید رونمایی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز