خبرگزاری کار ایران

پیشگیری از جرم نیازمند نقش آفرینی صحیح مردم است

کد خبر : ۱۰۹۸۶۳

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان ایلام: یکی از پایه های اساسی پیشگیری از جرایم، نقش آفرینی صحیح عامه مردم در برقراری نظم و امنیت عمومی است.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: یکی از پایه های اساسی پیشگیری از جرایم، نقش آفرینی صحیح عامه مردم در برقراری نظم و امنیت عمومی است.

به گزارش ایلنا سرهنگ " حسن کاظمی " با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا گفت: نیروی انتظامی مصمم است با شعار اقتدار پلیس، در سایه مردم داری، قانونمندی و روز آمدی و با نگاه جامعه محوری به ایفای وظیفه خطیر خود در جلب رضایت مردم بپردازد.

وی هفته ناجا را فرصت مناسبی دانست تا پلیس بتواند خدمات، امکانات، تجهیزات و عملکرد خود را در معرض دید مردم گذاشته و با اخذ نظرات آن ها در تحقق امنیت اجتماعی پایدار بیش از پیش موفق عمل کند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان ایلام استقرار نظم و امنیت و پیشگیری انتظامی از وقوع جرایم را مهمترین وظیفه پلیس پیشگیری دانست و گفت: در این راستا با برقراری تعامل هدفمند با سایر سازمان ها و ارگان های دولتی سعی داریم از تمام پتانسیل های موجود برای کاهش جرایم و افزایش احساس امنیت در سطح استان استفاده نمائیم.

وی تقویت و آموزش گشت های کلانتری ها، فعال سازی شرکت های حفاظتی مراقبتی و توجه ویژه به استفاده از نگهبان محله در بین محلات، شرکت ها و ادارات دولتی و تجهیزات کلانتری ها و گشت ها به امکانات روز را از دیگر اقدامات پلیس پیشگیری در راستای کاهش جرایم و مقابله با مجرمان در سطح استان خواند.

سرهنگ کاظمی کاهش ۴ درصدی وقوع سرقت و افزایش ۱۴ درصدی کشف سرقت ها در ۶ ماهه ابتدای سالجاری را از نتایج فعالیت های ذکر شده خواند و ابراز امیدواری کرد این روند با همراهی مردم ادامه یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز