خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه عاشورا:

همراهی سپاه عاشورا، بسیاری از تهدید‌ها را در استان به فرصت تبدیل کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۴۷

سرتیپ دوم پاسدار غلام عسگر کریمیان به عنوان فرمانده جدید سپاه عاشورا معرفی شد.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی گفت: به فضل الهی و با یاری و همراهی سپاه قهرمان عاشورا و فرمانده دلاور آن توانسته‌ایم بسیاری از تهدید‌ها را در استان به فرصت تبدیل کنیم و روند توسعه استان و عبور موفقیت‌آمیز از موضوعات مختلف سیاسی و امنیتی را شاهد باشیم.
به گزارش خبرنگار ایلنا احمد علیرضابیگی پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه عاشورا در تبریز، حوادثبعد از انتخابات سال ۸۸، سوءاستفاده جریان‌های خاص از تیم مردمی تراکتورسازی و حادثه زلزله ارسباران را از جمله تهدیداتی دانست که در سایه همراهی سپاه عاشورا و فرماندهی آن به فرصت تبدیل شد.
وی با بیان اینکه چه بسا مردم ما امروز حادثه زلزله ارسباران را فراموش کرده‌اند، افزود: سال گذشته در چنین ایامی، ۴۰۰ هزار نفر از مردم ما زیر چادر‌ها زندگی می‌کردند و پنج هزار کیلومتر مربع از وسعت استان با خاک یکسان شده بود، اما امروز به برکت همراهی سپاه عاشورا که با همه امکانات خود در مراحل مختلف امداد و نجات و سازندگی ایفای نقش کرد، کارنامه درخشانی رقم خورده است.
علیرضابیگی اضافه کرد: نقش سردار پورجمشیدیان در حادثه زلزله ارسباران، نقش بسیار برجسته‌ای بود و ایشان چهره شناخته‌شده‌ای برای مردم مناطق زلزله‌زده بودند که هیچ‌وقت فراموش نخواهند شد.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه فرماندهان و شهدای سپاه عاشورا، اسوه دلباختگی و دلدادگی به انقلاب اسلامی هستند، گفت: سردار پورجمشیدیان یکی از تربیت‌یافتگان مکتب عاشورا و دلدادگان امام راحل و شیفتگان رهبری عزیز است و این سردار دلاور و پاکباخته ما در مدت تصدی مسئولیت سپاه عاشورا، به عنوان یار امین و مشاوری دلسوز در همه صحنه‌ها حاضر شده و ایفای نقش کردند.
وی افزود: حضور فرماندهی سپاه عاشورا در موضوعات مختلف که چه بسا موضوعات نظامی هم نبودند برای ما مغتنم بود و نقش ایشان در توسعه استان و پشتیبانی از صنعت و تولید غیرقابل انکار است.
علیرضابیگی به همراهی نیروهای سپاهی و بسیجی در طرح‌های عمرانی و حوزه سازندگی در نقاط مختلف استان اشاره کرد و با بیان اینکه عملکرد سپاه عاشورا، همواره الگوی کارآمدی و شایستگی بوده است، افزود: از زحمات سردار پورجمشیدیان برای برافراشته شدن پرچم غیرت و اثبات کارآمدی دلدادگان انقلاب اسلامی در جای‌جای استان قدردانی و برای ایشان در مسئولیت‌های آتی آرزوی موفقیت می‌کنم.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین ضمن خیرمقدم به سردار کریمیان، فرمانده جدید سپاه عاشورا، گفت: سوابق باارزش این چهره درخشان انقلاب در مسئولیت فرماندهی سپاه عاشورا مایه افتخار است و امیدواریم ایشان با همراهی همه دستگاه‌های استانی، در مسئولیت خود موفق باشند.
در این آیین که با حضور سردار سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار شد، سرتیپ دوم پاسدار غلام عسگر کریمیان به عنوان فرمانده جدید سپاه عاشورا معرفی و از تلاش‌های سرتیپ دوم علی‌اکبر پورجمشیدیان در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز