خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با ایلنا:

بهای طلا نزولی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۳۱

همچنین در بازار امروز هر قطعه سکه یک گرمی ۲۰۰ هزار تومان و هر مثقال طلای ۱۷ عیار ۴۲۲ هزار تومان در بازار به فروش رسید و انس جهانی در ادامه روند نزولی روزهای گذشته اش به ۱۲۸۷ تومان رسید.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران از سیر نزولی بهای طلا و سکه در بازار خبر داد.

احمد وفادار، رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اعلام خبر راه اندازی بزرگترین مجموعه طلا و جواهر تهران با مشارکت طلا سازان ایتالیایی در پایتخت اظهار داشت: ایتالیایی‌ها با میزان سرمایه ۶۰۰ میلیون یورو در این پروژه مشارکت دارند.

وفادار گفت: راه‌اندازی این مجموعه به افزایش اشتغالزایی و صادرات طلا و جواهر به حوزه خلیج فارس کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به نرخ طلا در بازار امروز افزود: در بازار امروز چهارشنبه ۱۰ مهر ۹۲ هر گرم طلای ۱۸ عیار با بهای ۹۷ هزار و ۵۰۰ تومان، هر قطعه سکه تمام طرح جدید ۹۶۴ هزار تومان، هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۹۵۵ هزار تومان، نیم سکه ۵۰۰ هزار تومان و ربع سکه ۳۰۵ هزار تومان معامله می شود.

وفادار تصریح کرد: همچنین در بازار امروز هر قطعه سکه یک گرمی ۲۰۰ هزار تومان و هر مثقال طلای ۱۷ عیار ۴۲۲ هزار تومان در بازار به فروش رسید و انس جهانی در ادامه روند نزولی روزهای گذشته اش به ۱۲۸۷ تومان رسید.

همچنین بهای هر دلار در بازار امروز ۳۰۴۷ تومان است.

این در حالی است که در بازار روز گذشته قیمت سکه تمام طرح جدید به ۹۶۵ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۹۶۴ هزار تومان، نیم سکه ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳۰۵ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲۰۰ هزار تومان بود و هر گرم طلای ۱۸ عیار بدون اجرت ساخت ۹۸ هزار و ۶۸۹ تومان معامله شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز