خبرگزاری کار ایران

مردم‌داری، قانون‌مداری و روزآمدی پایه‌های اقتدار ناجا

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۳۶

فرمانده انتظامی استان ایلام: مردم‌داری، قانون‌مداری و روزآمدی پایه‌های اقتدار ناجا به شمار می‌آیند.

فرمانده انتظامی استان ایلام در جلسه برنامه ریزی هفته ناجا اعتمادسازی را هدف برنامه‌های پلیس خواند و گفت: مردم داری، قانون‌مداری و روز آمدی پایه‌های اقتدار ناجا به شمار می‌آیند.

به گزارش ایلنا سردار «علی دولتی» اعتمادسازی را تنها راه جلب مشارکت مردم دانست و اظهار داشت: احترام به قانون ضامن امنیت و آرامش جامعه است.

وی افزایش اعتماد عمومی، رضایتمندی، جلب مشارکت مردم و انضباط اجتماعی را محور برنامه‌ها و فعالیت‌های نیروی انتظامی خواند وگفت: اقتدار پلیس براساس شعار امسال هفته ناجا برپایه مردم داری، قانون مداری و روزآمدی استوار است.

وی فرهنگ و سرمایه‌های اجتماعی را شکل دهنده ارتباط پلیس با مردم خواند و گفت: توسعه سرمایه‌های اجتماعی اولین ضرورت برای ایجاد امنیت و اقتدار نیروی انتظامی در جامعه است.

سردار «دولتی» در ادامه به موضوع روز آمدی پلیس به عنوان یکی دیگر از مولفه‌های نیروی انتظامی پرداخت و گفت: پلیس در جمهوری اسلامی ایران همپای فناوری‌های نوین جهانی در حوزه‌های سخت افزاری و زیرساخت‌ها تلاش دارد و ضمن استاندارد سازی رفتار سازمانی در جهت استقرار امنیت و آرامش در جامعه تلاش کنند.

وی تسلط برای فضای مجازی، استفاده از خدمات الکترونیکی در تأمین امنیت و بهره‌مندی از پ‍ژوهش‌های علمی و تحقیقاتی مراکز دانشگاهی را از اقدامات پلیس در جهت روز آمدی عنوان کرد و گفت: پلیس جامعه محور بایستی دانش و بنیان، فناورانه و هوشمند عمل کند.

سردار «دولتی» در ادامه هفته ناجا را تبلور عینی پلیس جامعه محور خواند و گفت: امسال برای هفته نیروی انتظامی بیش از ۷۰۰ عنوان برنامه پیش بینی شده که از این میزان، تعداد ۷۵ برنامه اصلی و ۱۷ برنامه به صورت وی‍ژه و فوق العاده لحاظ شده است.

این فرمانده انتظامی خاطر نشان کرد: ۷۰ درصد برنامه‌های امسال هفته ناجا در حوزه برون سازمان و بیشتر با موضوعات آموزشی، مشارکتی برنامه ریزی شده و ۳۰ درصد بقیه نیز در حوزه درون سازمان بار دیگر تقدیر از کارکنان و خانواده‌های آن‌هاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر