خبرگزاری کار ایران

به همت حوزه هنری استان زنجان صورت برگزار می‌شود؛

بررسی و تحلیل سینمای دفاع مقدس در مقایسه با سینمای جنگ هالیوود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۲۱

مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان گفت: این برنامه با هدف تماشای فیلم‌های مربوط به حوزه دفاع مقدس توسط هنرمندان و تحلیل آن‌ها در مقایسه با سینمای جنگ هالیوود برگزار می‌شود.

ایلنا: ‌ مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان گفت: ویژه برنامه بررسی و تحلیل سینمای دفاع مقدس در مقایسه با سینمای جنگ هالیوود روز یکشنبه(۱۴ مهرماه) سال ۹۲ در حوزه هنری استان زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، میثم سیفی، مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان با بیان این مطلب گفت: بررسی و تحلیل سینمای دفاع مقدس در مقایسه با سینمای جنگ هالیوود به همراه اکران فیلم «مزرعه پدری» ساخته مرحوم رسول ملاقلی‌پور در حوزه هنری استان زنجان برگزار می‌شود.

وی بررسی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تبیین آن با استفاده از زبان رسانه و سینما در مقایسه با جنگ‌ها و اهداف مادی گرایانه غرب از منظر زبان رسانه و سینمای هالیوود را از جمله اهداف برگزاری این برنامه عنوان کرد.

این مقام مسئول بهره‌مندی هنرمندان و هنرجویان از مباحثمطرح شده در جلسه را از دیگر اهداف اجرای این برنامه برشمرد و افزود: همچنین این برنامه با هدف تماشای فیلم‌های مربوط به حوزه دفاع مقدس توسط هنرمندان و تحلیل آن‌ها در مقایسه با سینمای جنگ هالیوود برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر توجه هر چه بیشتر به مسئله دفاع مقدس و تبیین چرایی و لزوم نشر آن در بین اقشار جوان جامعه، اظهار داشت: تربیت هنرمندان و منتقدان فعال در عرصه سینمای دفاع مقدس در دستور کار حوزه هنری قرار دارد.

به گفته سیفی ویژه برنامه تحلیل سینمای دفاع مقدس در مقایسه با سینمای جنگ هالیوود ساعت ۱۵:۳۰ روز دوشنبه(۱۴ مهرماه) سال جاری با حضور نادرپناه‌زاده، کار‌شناس سینما و تلویزیون در حوزه هنری استان زنجان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز