خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا:

تغییر لحن رئیس جمهوری آمریکا نشان‌دهنده درک مقاومت و حقانیت ملت ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۲۰

امیدواریم جهانیان به ویژه کشورهای غربی پیام ملت ایران که از سوی رئیس جمهوری بیان شد را درک کنند / در صورتی که کشورهای غربی این پیام را درک کرده و به آن عمل کنند، به طور قطع شاهد شرایط زندگی بهتری برای تمام مردم جهان خواهیم بود.

ایلنا: نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در خانه ملت، تغییر کلام و لحن باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل را نشان‌دهنده درک مقاومت و حقانیت ملت ایران دانست.

به گزارش ایلنا در کرج، عزیز اکبریان ضمن اشاره به مشهود بودن این تغییر لحن گفت: طی سال‌های اخیر میان ایران و کشورهای غربی به بهانه پرونده فعالیت‌های صلح‌‌آمیز هسته‌‌ای کشورمان تنش‌هایی ایجاد شد. در این مدت کشورهای غربی برای پیگیری منافع غیرقانونی خود فشار بسیاری به ایران وارد کرده و حتی دست به تحریم‌های غیرقانونی و مغرضانه زدند.

وی در ادامه افزود: از‌‌ همان ابتدا مسئولان ایرانی تاکید داشتند که مردم ما در برابر سختی‌ها مقاوم بوده و اگر از زبان زور و تهدید استفاده کنند، مردم ما در برابر آن‌ها ایستادگی خواهند کرد.

اکبریان بیان داشت: سخنان باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل به خوبی نشان داد که آن‌ها این واقعیت را درک کرده و حداقل در کلام و لحن سخنان خود تغییراتی را ایجاد کرده‌اند که این تغییرات مشهود است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رئیس جمهوری کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل به ویژه پیشنهاد طرح جهان بدون خشونت و افراطی‌گری گفت: امیدواریم جهانیان به ویژه کشورهای غربی پیام ملت ایران که از سوی رئیس جمهوری بیان شد را درک کنند.

وی متذکر شد: ما از این تغییر لحن استقبال می‌کنیم، اما به طور قطع ملت ایران منتظر تغییر عملی در رفتار آمریکایی‌ها هستند.

اکبریان در پایان تاکید کرد: در صورتی که کشورهای غربی این پیام را درک کرده و به آن عمل کنند، به طور قطع شاهد شرایط زندگی بهتری برای تمام مردم جهان خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز