خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آغاجاری:

همایش نقش کتاب در تعلیم و تربیت در آغاجاری برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۷۲

همایشی با عنوان نقش کتاب و کتابخوانی در تعلیم و تربیت و پیشرفت تحصیلی در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی شهید مدنی آغاجاری برگزار شد.

ایلنا: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آغاجاری از برگزاری همایش نقش کتاب و کتابخوانی در تعلیم و تربیت و پیشرفت تحصیلی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، نرگس موقرپور گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید همایشی با عنوان نقش کتاب و کتابخوانی در تعلیم وتربیت و پیشرفت تحصیلی در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی شهید مدنی آغاجاری برگزار شد.

وی افزود: طی فراخوانی از والدینی که فرزند پیش دبستانی ودبستانی دارند دعوت گردید تا در این جلسه حضور به‌هم رسانند تا نسبت به نقش کتاب و کتابخوانی در کودکان و نوجوانان اطلاع و آگاهی یابند.

موقرپور گفت: سخنران جلسه که یکی از اساتید دانشگاه و مشاور در امر تحصیلی و تعلیم و تربیت بود، اظهار داشت که پایه و اساس آینده تحصیلی و پیشرفت کودکان، ابتدا از خانه و خانواده شروع می‌شود و بعد در دوران پیش دبستانی و دبستان این علاقه به مطالعه مشکل می‌گیرد.

وی افزود: اگر خانواده‌ها از ابتدا کودکان را تشویق به مطالعه نمایند و در اصل پدران و مادران خود به امر مطالعه علاقمند باشند این علاقمندی به کودکان نیز منتقل شده و در آینده تحصیلی آن‌ها نقش مهمی دارد.

موقرپور در پایان افزود: در این جلسه که همراه با پرسش و پاسخ هم بود، پدران و مادران سوالات و ابهامات خود را در امر آموزش و تربیت کودکان مطرح نمودند که از سوی مشاور به آن‌ها پاسخ داده می‌شد و کتاب‌های مفیدی نیز دراین زمینه به آن‌ها معرفی شد. در پایان جلسه از حاضران در جلسه، کسانی که عضو کتابخانه نبودند خود و فرزندانشان به عضویت کتابخانه در آمدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز