خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری شهرستان بهبهان گفت:

فروشندگان گوشت‌های آلوده در بهبهان دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۶۳

متهمان اقرار کردند که چندین بار اقدام به جدا کردن گوشت لاشه‌های مردار گاوهایی رها شده در بیابان نموده‌اند و به بعضی کبابی‌ها و قصابی‌های شهرستان فروخته‌اند.

ایلنا: رئیس دادگستری شهرستان بهبهان گفت: کسانی که اقدام به فروش گوشت‌های آلوده به مردم می‌کردند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان و به نقل از دادگستری این استان، ابوذر کریمی‌پور اظهار داشت: اواخر شهریور ماه امسال دو نفر متهم به هویت ص. ب و الف. الف که اقدام به سلاخی کردن گاوهای مردار در پشت گاوداری‌های شهرک صنعتی بهبهان می‌کردند، دستگیر شدند و از خودروی آنان گوشت‌های مردار سلاخی شده و وسایل سلاخی کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: با استعلام از دامپزشکی و تحقیقات آنان، مشخص شد که لاشه کشف شده متعلق به یک رأس گاو مردار می‌باشد که علت مرگ آن بیماری عفونی بوده است.

کریمی‌پور گفت: متهمان اقرار کردند که چندین بار اقدام به جدا کردن گوشت لاشه‌های مردار از گاوهایی که در بیابان‌‌ رها شده‌اند نموده‌اند و به بعضی کبابی‌ها و قصابی‌های شهرستان فروخته‌اند.

وی افزود: در تحقیقات بعدی، فرد دیگری به هویت س. الف به اتهام همکاری با متهمان در انتقال گوشت‌های آلوده، دستگیر شد.

کریمی‌پور تصریح کرد: همچنین مغازه قصابی که محل فروش گوشت‌های آلوده بود، با دستور قضایی پلمپ شد.

رئیس دادگستری شهرستان بهبهان با بیان اینکه یکی از متهمان سابقه محکومیت در جرم مشابه را داشته است، گفت: قرار مجرمیت و کیفرخواست برای متهمان صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۰۳ جزائی این شهرستان ارجاع شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز