خبرگزاری کار ایران

در آستانه فصل بارندگی:

جلسه مشترک شهرداری و آبفا با حضور فرماندار اهواز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۵۵

در این جلسه فرماندار اهواز موافقت نمود که از محل اعتبارات استانی سهم شهرستان اهواز جهت خرید پمپ‌های مورد نیاز ایستگاه‌های دفع فاضلاب اعتبار اختصاص داده شود.

ایلنا: در آستانه فصل بارندگی، جلسه مشترک شهرداری اهواز و شرکت آبفا با حضور فدعمی فرماندار درسالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این جلسه که صفری سرپرست شهرداری و براتی مدیرعامل آبفا حضور داشتند، فرماندار اهواز با بیان اینکه در آستانه فصل بارندگی قرارگرفته‌ایم خواستار فراهم آوردن تمهیدات لازم جهت دفع آب‌های سطحی، رفع گرفتگی‌های سیستم فاضلاب و تقویت ایستگاه‌های دفع فاضلاب شد.

فدعمی از لایروبی کانال‌های فاضلاب توسط تیم‌های مشترک شهرداری و آبفا خبرداد و خاطرنشان کرد: بدین منظور قراردادی بین دو دستگاه منعقد گردیده و مقرر شده است ظرف هفته آینده عملیات لایروبی را در نقاط مختلف شبکه فاضلاب آغاز نمایند.

فرماندار اهواز افزود: در همه مناطق شهرداری اهواز جلسات مشترکی با حضور عوامل شهرداری، آبفا و توزیع برق و سایر دستگاههای مرتبط به منظور لایروبی جوی‌ها، فاضلاب‌ها، رسیدگی به نقاط بحرانی، حل مشکلات ایستگاه‌های پمپاژ آب‌های سطحی و ایستگاههای فاضلاب تشکیل می‌شود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با تعامل ایجاد شده بین دستگاه‌های خدماتی شاهد خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم باشیم.

شایان ذکراست در این جلسه فرماندار اهواز موافقت نمود که از محل اعتبارات استانی سهم شهرستان اهواز جهت خرید پمپ‌های مورد نیاز ایستگاههای دفع فاضلاب اعتباراختصاص داده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز