خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران خبر داد:

دستگیری باند جعل برچسب معاینه فنی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۴۱

تنها راه حل اجرایی جلوگیری از چاپ برچسب و کارت معاینه فنی تقلبی، جریمه مکانیزه خودروهای فاقد معاینه فنی از سوی پلیس راهور است.

ایلنا: مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران اعلام کرد: پلیس آگاهی تهران نسبت به دستگیری یک باند جعل کارت و برچسب معاینه فنی و کشف ۴۰ هزار کارت و برچسب جعلی اقدام کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، " سید علی رضوی " افزود: تنها راه حل اجرایی جلوگیری از چاپ برچسب و کارت معاینه فنی تقلبی، جریمه مکانیزه خودروهای فاقد معاینه فنی از سوی پلیس راهور است.

وی در توضیح این پیشنهاد خود گفت: به این منظور اطلاعات مربوط به معاینه فنی خودرو‌ها در مراکز معاینه فنی سراسر کشور در یک بانک اطلاعاتی واحد تجمیع شده و نسبت به جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی به صورت مکانیزه از سوی پلیس اقدام می‌شود.

رضوی در تبیین ساز و کار اجرایی این پیشنهاد خاطرنشان کرد: اطلاعات خودروهای فاقد معاینه فنی در بانک اطلاعاتی مذکور با بانک اطلاعات پلیس راهنمایی و رانندگی مقایسه شده و پس از شناسایی خودروهای فاقد معاینه فنی نسبت به اعمال جریمه و صدور قبض آن به نشانی دارنده خودرو اقدام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جاعلان به دلیل اهداف سودجویانه به این کار مبادرت می‌ورزند، اظهار کرد: هم جاعلان برچسب و کارت معاینه فنی و هم افرادی که با آگاهی کامل نسبت به خریداری این اقلام جعلی اقدام می‌کنند، در این زمینه مقصر هستند.

رضوی با بیان اینکه استفاده کنندگان از این مجوزهای جعلی نیز در اقدام غیر قانونی مذکور سهم دارند، تصریح کرد: متاسفانه این گروه از شهروندان هدف معاینه فنی که کاهش آلودگی هوا و کنترل وضعیت ایمنی خودرو به منظور حفظ سلامت خود و خانواده‌شان است را نادیده گرفته‌اند.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران در پایان با اشاره به بازگشایی مراکز آموزشی و افزایش حجم ترافیک و نیز در پیش بودن ایامی که آلودگی هوای پایتخت تشدید می‌شود، خاطرنشان کرد: به شهروندان عزیز توصیه می‌شود به منظور کنترل وضعیت آلایندگی و ایمنی خودروی خود به یکی از مراکز دوازده گانه مکانیزه معاینه فنی خودرو تهران مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز