خبرگزاری کار ایران

سنای آمریکا بررسی تحریم‌های جدید ایران را به تعویق انداخت

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۲۰

کمیته بانکی سنا قرار بود در ماه سپتامبر بسته جدید تحریم‌ها علیه ایران که در ماه جولای گذشته توسط مجلس نمایندگان تصویب شده بود را بررسی کند ولی اکنون تصمیم بر این است که حداقل تا چند هفته آینده چنین اقدامی انجام نشود.

مقام‌های آگاه نزدیک به قانون‌گذاران آمریکایی اعلام کردند که سنای این کشور احتمالا تا پیش از دور جدید گفت‌وگوهای ایران و گروه ۱ + ۵ در اواسط ماه جاری میلادی، تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال نخواهد کرد.
به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، یک مقام آگاه گفت که کمیته بانکی سنا قرار بود در ماه سپتامبر بسته جدید تحریم‌ها علیه ایران که در ماه جولای گذشته توسط مجلس نمایندگان تصویب شده بود را بررسی کند ولی اکنون تصمیم بر این است که حداقل تا چند هفته آینده چنین اقدامی انجام نشود.
چنین رویکردی می‌تواند در مذاکرات ایران و شش قدرت جهانی که قرار است ۱۵ و ۱۶ ماه اکتبر در ژنو برگزار شود، فضای بهتری ایجاد کند.
«باب کراکر» سناتور جمهوری‌خواه کمیته روابط خارجی مجلس سنا و عضو کمیته بانکی گفت: «درباره این‌که آیا اکنون که گفت‌وگوهای جدیدی را در پیش داریم، زمانی مناسبی برای اعمال تحریم‌های جدید است یا خیر، گفت‌وگوهایی انجام شد.»
در ‌‌نهایت سناتورهای آمریکایی تصمیم گرفتند که در شرایط فعلی تحریم‌های بیشتری را بررسی یا تصویب نکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز