خبرگزاری کار ایران

فرمانده ارتش مصر خواستار پایان سریع مرحله انتقالی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۱۷

پایان مرحله انتقالی باعثتسریع در بازگشت به کار و ثبات و رویارویی با چالش‌هایی می‌شود که امنیت ملی مصر با آن رو‌به‌رو است.

«عبدالفتاح السیسی» فرمانده ارتش مصر و وزیر دفاع این کشور خواستار پایان سریع مرحله انتقالی در این کشور برای بازگشت به ثبات شد.
به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، السیسی در همایشی که با حضور نیروهای ارتش و پلیس برگزار شد، از همگان خواست درک درستی از میزان مشکلات جامعه مصر داشته باشند؛ مشکلاتی که سرعت بخشیدن به پایان مرحله انتقالی را بر اساس نقشه راهی که نیروهای ملی بر سر آن توافق کردند، ضروری می‌کند.
فرمانده ارتش مصر گفت که پایان مرحله انتقالی باعثتسریع در بازگشت به کار و ثبات و رویارویی با چالش‌هایی می‌شود که امنیت ملی مصر با آن رو‌به‌رو است.
السیسی اقدام‌هایی که برای تخریب و انحراف در مصر صورت می‌گیرد تا دین و سیاست را با هم در آمیخته و اختلاف سیاسی را به نزاعی دینی و جنگ علیه اسلام تبدیل کند را محکوم کرد.
این در حالی است که نزدیک به صد تن از هواداران «محمد مرسی» رئیس‌جمهوری برکنار شده مثر سه‌شنبه - دیروز - با برگزاری تظاهراتی در میدان «التحریر» در قاهره علیه حاکمیت نظامیان بر این کشور شعار دادند.
شاهدان عینی گفتند که مخالفان مرسی به این تظاهرات حمله کرده و درگیری میان دو طرف به وقوع پیوست که با دخالت پلیس به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز