خبرگزاری کار ایران

مجسمه‌های سایهٔ روشن در گالری اثر

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۱۶

گالری اثر عصر جمعه ۱۲ مهرماه تازه‌ترین مجموعه حجم‌های محمد حسین عماد را به نمایش می‌گذارد.

ایلنا: «سایهٔ روشن» عنوان این نمایشگاه است که در آن شش اثر که با تکنیک منحصر به فرد پلی کربنات، آلومینیوم و نور پدید آمده‌اند ارائه شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا، گویا آثار این نمایشگاه موضوع خاصی را دنبال نمی‌کنند بلکه بازتاب دهنده دغدغه همیشگی هنرمند در زمینه سبکی(کم وزنی) هستند که این بار مولفه روشنایی و تاریکی را نیز به این کانسپت علاوه نموده است؛ حجم تازه «عماد» فرمی آشنا اما متریالی نو دارند که برای مخاطب مفاهیم دو گانه‌ای را پدید می‌آورد.
این چهاردهمین نمایشگاه انفرادی محمد حسین عماد است که در سال ۱۳۳۶ در اراک متولد شده است و در این سال‌ها آثارش در کشورهایی مختلف نظیر هندوستان، امارات، کویت، فرانسه و… به نمایش درآمده؛ او صاحب جوایز پر شمار ارزنده‌ای شده و دستکم پنج مجسمه او در فضاهای شهری تهران و سایر نقاط ایران نصب شده است.
نمایشگاه مجسمه‌های محمد حسین عماد عصر جمعه ۱۲ مهرماه در گالری اثر واقع در خیابان ایرانشهر، خیابان برفروشان، روبروی خانه هنرمندان، شماره ۱۶ دایر است و علاقمندان می‌توانند تا ۱۲ آبان از آن دیدن کنند؛ زمان بازدید در روز افتتاحیه ۴ بعد از ظهر تا ۹ شب است و در روزهای آتی یکشنبه تا پنجشنبه ۱۱ صبح تا ۸ شب، سایر جمعه‌ها ۴ بعد از ظهر تا ۸ شب است. گالری اثر شنبه‌ها تعطیل است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز