خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس درگفتگو با ایلنا:

ایران در قرارداد گوشتی خود با هند تجدیدنظر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۱۵

ایران گزینه‌های فراوانی برای وارد کردن مایحتاج خود دارد بنابراین اگر هند قاعده کلی را رعایت نکند و طبق قرارداد عمل نکند دولت می‌تواند هند را از از لیست قرارداد تجاری کشور خارج کند.

در صورت تداوم کارشکنی هند بابت تحویل به موقع گوشت در خواستی، ایران نسبت به قرارداد خود تجدیدنظر می کند.

محمد اسماعیل‌نیا عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص کارشکنی‌های هند در صادرات گوشت به کشور گفت: کشور ما در انحصار هیچ کشوری نیست و برای واردات مایحتاج خود از هر کشوری، اصلا دستمان بسته نیست بنابراین هر کشوری که قواعد را رعایت نکند از لیست قرارداد تجاری کشور ما خارج می‌شود.

این عضو کمیسیون کشاورزی تصریح کرد: گوشت تحویلی از هند به لحاظ بهداشتی در شرایط مناسبی است بنابراین به لحاظ کیفیت گوشت خریداری شده مشکل نداریم اما چنانچه بهانه جویی‌های هند برای تحویل به موقع درخواست کشورمان ادامه یابد می‌بایست تصمیمات لازم اتخاذ شود.

وی خاطرنشان کرد: ایران گزینه‌های فراوانی برای وارد کردن مایحتاج خود دارد بنابراین اگر هند قاعده کلی را رعایت نکند و طبق قرارداد عمل نکند دولت می‌تواند قرارداد خود را با این کشور فسخ کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز