خبرگزاری کار ایران

رییس مجلس شورای اسلامی:

رییس جمهور در نیویورک به خوبی از منافع ملی ایران صیانت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۱۴

ارتباط بیشتر میان دولت و مجلس کمک می‌کند تا ما با نظر و تحلیل واحدی نسبت به واقعیت‌های کشور و جهان نگاه کرده و برای حل مشکلات مردم قدم برداریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس‌جمهوری اسلامی ایران در نشست نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دولت تدبیر و امید، در خصوص مسایل گوناگون کشور از جمله طرح‌ها و برنامه‌های اقتصادی دولت برای تأمین کالاهای اساسی و رفع مشکلات معیشتی مردم، هدفمندی یارانه ها، دیپلماسی عمومی و بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در تعامل با دیگر کشورها و گزارشی از سفر هیأت عالی‌رتبه جمهوری اسلامی ایران به مقر سازمان ملل متحد و قرقیزستان سخنرانی کرد.

به گزارش ایلنا، دکتر روحانی در این نشست با تاکید بر ضرورت همفکری و تعامل میان دولت و مجلس برای پیشبرد اهداف و آرمانهای کشور، ‌گفت: ارتباط بیشتر میان دولت و مجلس کمک می‌کند تا ما با نظر و تحلیل واحدی نسبت به واقعیت‌های کشور و جهان نگاه کرده و برای حل مشکلات مردم قدم برداریم.

دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از مواضع دکتر روحانی در سفر به نیویورک تاکید کرد: رییس جمهور با سخنان خود در نیویورک خیلی خوب از منافع ملی ایران دفاع و صیانت کردند.

اصلاح بودجه ۹۲، تعامل دولت و مجلس برای تنظیم لایحه بودجه ۹۳، موضوع انرژی هسته ای، محکوم کردن حرکت های افراطی و تکفیری ها در عرصه بین المللی و همچنین محکوم کردن تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران از دیگر صحبت های مطرح شده از سوی رییس مجلس در این نشست بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز