خبرگزاری کار ایران

شهردار بم خبر داد:

انجام هزینه ۱۶۰ میلیارد ریالی جهت آسفالت معابر شهر بم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۹۳

میزان آسفالت انجام شده در شهر تا کنون ۷۷۲۹۳۲ متر مربع می باشد که در خصوص اسفالت معابر ۱۲ متر بر اساس مصوبه شواری محترم اسلامی شهر در حدود ۲۲ درصد هزینه اسفالت خودیاری مردم بوده است.

ایلنا: علیرضا ریاضی شهردار بم گفت: شهرداری بم در حوزه عمرانی مبلغ کل اعتبارات جهت آسفالت معابر ۱۶۰ میلیارد ریال هزینه نموده که تا کنون در حدود ۱۴۰ معبر شامل معبر بالایی ۱۲ متر و زیر ۱۲ متر آسفالت شده است.

به گزارش ایلنا وی افزود: ۸۹۳ معبر زیر ۱۲ متر و ۱۰۵ معبر بالای ۱۲ متر در سطح شهر است و امیدواریم با پیگیری‌ها بتوانیم اعتبار لازم را جذب و باقی مانده آسفالت معابر انجام گیرد.

وی گفت: عملکرد شهرداری در حوزه‌های مختلف با توجه به اینکه شهرداری از جمله سازمانهایی است که مردم با آن زیاد سر و کار دارند از این رو مسئولیت آن بسیار خطیر است.

وی اظهار داشت: به جهت خدمات رسانی به شهر وندان تلاش مجموعه شهرداری بم تلاش می‌کند تا بتواند شهری آباد و زیبا داشته باشد.

ریاضی یاد آورشد: به طور کلی میزان آسفالت انجام شده درشهر تا کنون ۷۷۲۹۳۲ متر مربع می‌باشد که در خصوص اسفالت معابر ۱۲ متر بر اساس مصوبه شواری محترم اسلامی شهر در حدود ۲۲ درصد هزینه اسفالت خودیاری مردم بوده است.

وی تصریح نمود: یکی از اولویت‌های کاری سامان دهی ورودی شهر از طرف کرمان می‌باشد به جهت اینکه بار ترافیکی در ورودی شهر کم شود و همچنین از لحاظ زیباسازی اقدام به ایجاد میدان در محل یاد شده در دستور کار قرار گرفته که متاسفانه به دلیلی برخی مشکلات ز جمله قرار گفتن قنوات در محل احداثپروژه پیشرفت پروژه را کند کرده است.

وی یادآور شد: ایجاد تپه‌های گل و گیاه در ورودی شهر و بلوار خلیج فارس تا شهر بروات تکمیل احداثفضای سبز رفوژ وسط بزرگراه خلیج فارس اشاره کرد.

وی گفت: سعی و تلاش بر این است که پارکهای محله‌ای در همه سطح ایجاد تا شهروندان عزیز بتوانند اوقات فراغت خود را به همراه خانواده بگذرانند که می‌توان به ایجاد ساماندهی پارک محله از جمله پارک افلاطونیان، پارک بوستان شهید فهمیده، پارک رزمندگان و ساماندهی فضای سبز شهربازی از دیگر کارهای حوزه سازمان پارک‌ها می‌توان به کاشت ۲۰۰۰ نخل نارنج در اتوبان بم بروات کاشت نخل خرما از حد فاصل خواجه عسکر تا کافه بیغم می‌توان اشاره نمود.

شهردار بم افزود: با توجه به اینکه شهر بم از امکانات شهربازی جهت تفریح و اوقات فراغت جوانان و خردسالان مهیا نموده است قصد داریم به زودی که شاهد راه اندازی آن مجموعه باشیم.

وی در حوزه فرهنگی اجتماعی بیان داشت: حوزه فرهنگی اجتماعی با توجه به اینکه شهر بم یک شهر فرهنگی و مذهبی می‌باشد حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری بم در برگزاری مراسمات اعیاد از جمله تاسوعا عاشورا و مناسبت‌ها در سطح شهر اقدامات موثری انجام داده و با توجه به اینکه شهرداری امورات فرهنگی سطح شهر را پیگیری می‌نماید از مسولین خواست اعتبارات لازم را جهت این امر مهم به شهرداری اختصاص نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز