خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص):

امنیت جامعه مرهون ایثار رزمندگان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۹۱

رزمندگان اسلام با سلاح ایمان جنگیدند و درس شهامت و ایثار و از خودگذشتگی را به تمام دنیا آموختند و الگویی بی نظیر برای جهانیان هستند.

ایلنا: فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) در جمع خبرنگاران گفت: امنیت جامعه امروز مرهون فداکاری و ایثار جوانمردانی است که در هشت سال دفاع مقدس جان خود را نثار این مرز و بوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سردار محمدنظر عظیمی با اشاره به اینکه رهبریت ولایت فقیه نعمتی است که تنها مردم ایران ازآن برخوردارند، گفت: بسیاری از مسائل و مشکلات که در دیگر کشور‌ها وجود دارد، به برکت ولایت فقیه در کشور ایران وجود ندارد.

سردار عظیمی دفاع از مرزهای اسلامی را وظیفه همگان دانست و افزود: حفظ استقلال تمامیت ارضی ایران اسلامی به برکت رهبری حضرت امام(ره) و جانفشانی دلاور مردانی به دست آمد، که در سخت‌ترین شرایط از جان و مال خود گذشتند و باید دانست که دشمنان نظام جمهوری اسلامی همواره به فکر انتقام بوده و هستند.

وی افزود: پاسداری از رشادت‌ها وظیفه همه مردم است و مسئولین برای آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با ارزشهای دفاع مقدس باید اقدامات اصولی و بنیادی در این زمینه داشته باشند و ما نیز در این راستا از هیچ اقدامی فروگذاری نمی‌کنیم.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ره) در ادامه سخنانش، به ایثار و جانفشانی مردم در هشت ساله دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بسیاری از کشورهای دنیا که منافع خود را در دست امریکا می‌دیدند، به عراق کمک نظامی می‌کردند و تنها هدف آن‌ها نابودی نظام جمهوری اسلامی بود. ولی با رشادت رزمندگان اسلام و استقامت مردم ناکام ماندند.

سردار عظیمی در ادامه، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان را وظیفه مردم و مسئولین دانست و گفت: رزمندگان اسلام با سلاح ایمان جنگیدند و درس شهامت و ایثار و از خود گذشتگی را به تمام دنیا آموختند و این رشادت‌ها به گونه‌ای است که پس ازسال‌ها، درخاطره‌ها باقی است و در حقیقت رزمندگان، الگویی بی‌نظیر برای جهانیان به شمار می‌آیند.

وی همچنین هفته دفاع مقدس را فرصت خوبی برای بیان رشادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دانست و گفت: امروز به برکت خون شهدا پیشرفت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف در مملکت حاصل شده است و نیرو‌های مسلح نیز در سطحی از آمادگی و توان دفاعی قرار دارند که آمریکا نه تنها نمی‌تواند فکر حمله نظامی به کشورمان را در سربپروراند، بلکه همواره از انقلاب اسلامی هراس به دل دارد.

سردار عظیمی در پایان به برگزاری کنگره ۹۶۰۰ شهید استان کرمانشاه در مهرماه سال آینده، اشاره کرد و افزود: سپاه در عرصه‌های مختلف تحولات گسترده و اقدامات بزرگی انجام داده است. که یکی از این اقدامات برگزاری هر چه شایسته‌تر این کنگره در استان کرمانشاه است که امید می‌رود که در خورشان مردم باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز