خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری:

تاکسی های ساری به دستگاه کارت الکترونیک شهروندی مجهز می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۳۵

کلیه تاکسی های ساری به دستگاهی مجهز می شوند که هم کارکرد تاکسی متر را دارد و هم مسافران با ارائه کارت های ویژه می توانند از آنها استفاده کنند.

حمید فضل اله نژاد، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری در خصوص نحوه ساماندهی سرویس مدارس گفت: پس از این ساماندهی از خودروهای متفرقه ای که به مدارس سرویس می دهند جلوگیری می شود.

به گزارش ایلنا از ساری، فضل اله نژاد با بیان این مطلب که در حال حاضر هشتصد دستگاه تاکسی و خودرو شخصی در خدمت مدارس هستند و کار جابجایی دانش آموزان را انجام می دهند گفت: تمام این خودروها ساماندهی شده و با کارت ویژه و علائم مشخص فعالیت خود را دنبال خواهند کرد.

وی سپس در ارتباط با مشکل کمبود سکه و معضلی که برای مسافران و رانندگان تاکسی ایجاد شده است خاطرنشان کرد: تمام اقدامات لازم انجام گردیده تا در آینده ای نه چندان دور کلیه تاکسی های ساری به دستگاهی مجهز شوند که هم کارکرد تاکسی متر را دارد و هم مسافران با ارائه کارت های ویژه می توانند از آنها استفاده کنند. به این ترتیب تمام این مشکلات برطرف خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با تقدیر از راهنمایی های عبوری شهردار ساری و اعضای شورای شهر و بخصوص شعبانی نماینده شورا در این سازمان به ساخت ایستگاههای انتظار تاکسی در جابجایی شهر اشاره کرد و افزود: این ایستگاهها بسیار شیک و مجهز هستند و به گونه ای است که در شان و شخصیت همشهریان عزیز می باشد.

وی به اقداماتی که طی مدت ده روز گذشته برای رفاه حال رانندگان تاکسی انجام داده است پرداخت و افزود: با یک رستوران قرارداد بسته ایم تا هر راننده تاکسی باتفاق هفت همراه بتواند با تخفیف سی درصد در آنجا صبحانه، ناهار یا شام صرف کند. با یک آزمایشگاه هم عقد قرارداد شده است تا رانندگان تاکسی و خانواده آنها کلیه آزمایشهای پزشکی را با چهل درصد تخفیف انجام دهند.

فضل اله نژاد ادامه داد: ضمن آنکه در راستای ایجاد درآمد پایدار هم برای تاکسی داران و هم برای سازمان تاکسیرانی ترتیبی اتخاذ کرده ایم که هر دستگاه تاکسی بتواند تبلیغات صوتی انجام دهد.

حمید فضل اله نژاد در ادامه این مصاحبه اقدامات انجام شده جهت راه اندازی ایستگاه سی ان جی ویژه تاکسی داران را مورد توجه قرار داد و گفت: پس از نصب دستگاه برق که پیش بینی می شود طی دو ماه آینده انجام گیرد این دستگاه آماده بهره برداری خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز