خبرگزاری کار ایران

وزیر دادگستری:

گزارش کمیسیون قضایی مجلس با هدف خاصی رسانه ای شده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۹

وزیر دادگستری با حضور در این کمیسیون در پاسخ به سوال یکی از نمایندگان در خصوص اتهامات یکی از مسوولان در پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران گفته است: قوه قضائیه در وقت مناسب به پرونده همه متهمان و مجرمان رسیدگی خواهد کرد.

تهران- وزیر دادگستری در واکنش به اظهارات رییس و سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، گفت: گزارش منعکس شده از سوی این کمیسیون در رابطه با پاسخ به الیاس نادران با هدف خاصی رسانه ای شده است.

به گزارش روابط عمومی وزارت دادگستری، سید مرتضی بختیاری افزود: در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تاکید کرده ام که مقام معظم رهبری در دیدار قضات و مسوولان عالی قضایی به مناسبت هفته قوه قضاییه فرموده اند تا زمانی که اتهام متهم در دادگاه صالحه احراز و حکمش قطعی نشده است حق انعکاس اسم او در رسانه نیست.

وی تصریح کرد: به اعضای کمیسیون گفته ام که این فرمایش برای ما هم قانون است وهم شرع.

وزیر دادگستری ادامه داد: از رییس کمیسیون قضایی-حقوقی مجلس شورای اسلامی انتظار دارم که اگر چنین مطلبی از ناحیه وی صادر نشده است، سریعا تکذیب و اگر از ناحیه وی صادر شده بدانند خلاف نظر مقام معظم رهبری و خلاف قانون عمل کرده است.

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفته بود که وزیر دادگستری با حضور در این کمیسیون در پاسخ به سوال یکی از نمایندگان در خصوص اتهامات یکی از مسوولان در پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران گفته است: قوه قضائیه در وقت مناسب به پرونده همه متهمان و مجرمان رسیدگی خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز