خبرگزاری کار ایران

نعمتی در نطق میان دستور:

کمیته‌ای از دولت و مجلس برای اشتغال تشکیل شود

کد خبر : ۱۰۹۴۸۵

بیکاران امروز با بیکاران ۱۰ سال قبل متفاوت هستند و امروز سیل بیکاران از افراد تحصیلکرده تشکیل شده نه از افراد کم‌سواد و بی‌سواد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اشتغال جوانان را یکی از اصلی‌ترین مشکلات مردم توصیف و تصریح کرد: کمیته‌ای از دولت و مجلس برای حل مساله اشتغال تشکیل شود.

به گزارش ایلنا، بهروز نعمتی در نطق میان دستور خود گفت: از مواضع حکیمانه و فرزانه رئیس‌جمهور کشور در اجلاس سازمان ملل متحد و به خصوص تبیین مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران بر اسس اصول عزت، حکمت و مصلحت در مجمع عمومی این سازمان تشکر می‌کنم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: تذکر جدی به رئیس‌جمهور آمریکا دارم و می‌گویم آقای اوباما پس از ملاقات با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مشخص شد که شما پیام رهبر معظم انقلاب را نگرفته و متوجه نشدید که نرمش قهرمانانه قدرت مانور و عملیات ما را بیشتر می‌کند و متاسفانه شما و همکارانتان باز هم مثل گذشته تحت تاثیر لابی سنگین صهیونیست‌ها هستید و صد تاسف از اینکه باز هم سخن بیهوده و مواضع باطل قبلی خود را تکرار کردید و بدانید ما نه از خشم شما هراس داریم و نه به لخند شما دلخوشیم.

وی به نایب رئیس دوم مجلس توصیه کرد: ‌ از سعه صدر رئیس مجلس پند بگیرد تا با پرهیز از هرگونه استبداد رای به جایگاه واقعی نمایندگان توجه شود چرا که اگر سخن گاه مجلس به جایگاه بیان آلام و دردهای مردم و اظهارنظر صریح درخصوص مسائل مهم کشور تبدیل نشود، تقدس و تاثیرگذاری خود را از دست خواهد داد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه به وزیر صنعت، معدن و تجارت تذکر داد و گفت: یکی از ایراداتی که به شما مطرح بود، سن جنابعالی بود و نمایندگان با اغماض از این موضوع فقط به دلیل تجربیات در بخش صنعت به شما رای دادند و ظاهرا شما تذکرات نمایندگان را جدی نگرفتید و امروز برخی از معاونین شما از جنابعالی سبقت سنی گرفته‌اند و بدتر اینکه برخی از این افراد به جای داس با شدت تمام به قلع و قمع مجموعه پرداخته‌اند که به دور از رویکرد دولت تدبیر و امید است.

عضو هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس همچنین خطاب به رئیس‌جمهور گفت: امروز یکی از اصلی‌ترین مشکلات مردم اشتغال جوانان به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته است و پیشنهاد می‌دهم کمیته‌ای از دولت و مجلس تشکیل شود و نسبت به تدوین برنامه عملیاتی و اجرایی اشتغال اقدام گردد.

نعمتی ادامه داد: بیکاران امروز با بیکاران ۱۰ سال قبل متفاوت هستند و امروز سیل بیکاران از افراد تحصیلکرده تشکیل شده نه از افراد کم‌سواد و بی‌سواد.

این نماینده مردم در مجلس خطاب به رئیس کل بانک مرکزی گفت: شما به عنوان مدیری با تجربه و خوشفکر در کشور مطرح بودید اما متاسفانه سخنان غیرکارشناسی شما باعثالتهاب شده ولی تجربه ثابت کرده هرقدر رئیس کل بانک مرکزی کمتر مصاحبه کند، بازار، صنعت و اقتصاد کشور کمتر دچار التهاب می‌شود ولی شما در آخرین مصاحبه باعثالتهابات شدیدی در جامعه شدید.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از وزیر نیرو خواست نسبت به رفع مشکل آب روستایی و چاه‌های آب شهرستان اسدآباد و به ویژه سد نعمت‌آباد نگاه ویژه داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز