خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری ویژه آمل:

خدمت به کودکان استثنایی ذخیره آخرت است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۷۷

هرگونه خدمتی به کودکان استثنایی از سوی مسئولان دستگاه‌های اجرایی به نوعی ذخیره آخرت است.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل مطرح کرد: هرگونه خدمتی به کودکان استثنایی از سوی مسئولان دستگاه‌های اجرایی به نوعی ذخیره آخرت است.

به گزارش ایلنا از آمل، شعبانعلی واحدی صبح امروز در بازدید مرکز توانبخشی کودکان کم‌شنوا و ناشنوا نیکان که با حضور امام جمعه، رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل انجام شد، ‌ با ابراز خرسندی از تلاش و کوشش مربیان این مرکز که جهت آموزش این کودکان قبول زحمت کردند، ‌یادآور شد: جای قدردانی است که در شهر آمل افرادی برای برگرداندن کودکان کم‌شنوا و ناشنوایان به مدارس عادی تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت آنها به نوعی ایثارگری و رشادت برای کشور است، افزود: ایثارگری آنها به مانند راه شهدایی است که طی هشت سال دفاع مقدس به حفظ خاک کشور از دست متجاوزان پرداختند.

واحدی با اعلام اینکه این کودکان سرمایه‌گذاران جامعه هستند، اذعان داشت: آنها کسانی هستند که در آینده به عنوان مدیران و مسئول توفیق خدمت‌گذاری به مردم را عهده‌دار می‌شوند.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل خاطرنشان کرد: امروزه شرایط جسمی آنها و حضورشان در جامعه عیب نیست و باید از توفیقات الهی در نظر گرفت.

وی با تاکید براینکه عدم توانایی آنها در بخشی از وضعیت جسمانی‌شان موجب توانایی آنها در دیگر بخش‌ها می‌شود، اظهار داشت: توانایی‌هایی که شاید از عهده افراد عادی جامعه ما خارج باشد.

واحدی ابراز داشت: خدمت‌گذاری به این افراد موجب توفیق و عنایت خدواند به ما و مربیان خواهد شد.

به گزارش ایلنا: در این بازدید که به مناسبت روز جهانی ناشنوایان از سوی اداره بهزیستی آمل صورت گرفته، امام جمعه و سرپرست فرمانداری ویژه آمل ۵ میلیون ریال جهت کمک به ۵۰ کودکان کم‌شنوا و ناشنوای مرکز نیکان اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز