خبرگزاری کار ایران

کارگاه شعر گروس عبدالملکیان در شهر کتاب

کد خبر : ۱۰۹۴۶۰

این دوره‌ آموزشی روزهای یکشنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ برگزار می‌شود و آغاز آن از ۱۲ آبان است.

ایلنا؛ این کارگاه، مشتمل بر دو بخشِ عمده است. اول تدریس مباحثنقد نظری و سپس نقد عملی شعرهای هنرجویان بر اساس مباحثنظری مطرح شده.

به گزارش ایلنا؛ در بخش نقد نظری، مباحثی چون مبانی و مولفه‌های شعر از جمله فرم، ساختار، موسیقی، تخیل، کارکرد متنوع آن‌ها در جریان‌های مختلف شعری؛ و همچنین رویکردهای زیبایی شناسانه‌ جریان‌های شعر معاصر ایران و مکاتب ادبی غرب تدریس خواهد شد.

در بخش نقد عملی نیز، خوانش دقیق و بررسی شعرهای هنرجویان به شکل جمعی و بر اساس مباحثمطرح شده صورت خواهد گرفت تا علاوه بر ارتقاء شعر هنرجویان و به فعلیت رساندن پتانسیل شعری آن‌ها، در وجود هر شاعر، منتقدی پرورش داده شود تا دست‌کم‌ نقاط قوت و ضعف شعرهای آن شاعر را به خودش نشان دهد و در یافتن ادامه‌ مسیر شاعری‌اش، موثر و سرنوشت‌ساز باشد.

این دوره‌ آموزشی روزهای یکشنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ برگزار می‌شود و آغاز آن از ۱۲ آبان است. علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این دوره‌ آموزشی تا ۲۳ مهر فرصت دارند در ساعات اداری به مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر(بخارست)، نبش کوچه‌ سوم مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز