خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راه و شهرسازی قائمشهر:

جاده نظامی قائمشهر ایمن سازی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۵۹

محور ارتباطی جاده نظامی بدلیل وجود روستاهای متعدد و راه ارتباطی مردم قائمشهر با سوادکوه شمالی جزء یکی از پر تردد ترین محورهای فرعی استان به شمار می رود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قائمشهر از ایمن سازی " جاده نظامی " این شهرستان با هدف افزایش ضریب ایمنی در قالب نصب نیوجرسی، خط کشی و نصب انواع علائم خبر داد.

به گزارش ایلنا از قائمشهر، محمد مهدی خناری ضمن اعلام این خبر گفت: یکی از اهداف راه و شهرسازی استان ایمن سازی محورها جهت تامین سلامت کاربران جاده ای است.

وی در ادامه به محور ارتباطی " جاده نظامی " اشاره و عنوان کرد: محور مذکور بدلیل وجود مواهب طبیعی(کوه، جنگل)، استقرار مراکز دانشگاهی و صنعتی، وجود روستاهای متعدد و راه ارتباطی مردم قائمشهر با سوادکوه شمالی جزء یکی از پر تردد ترین محورهای فرعی استان به شمار می رود.

خناری اظهار داشت: به دلیل موارد فوق از سال ۱۳۸۸ عملیات تعریض و چهار خطه شدن این محور در دستور کار قرارگرفته که تا به امروز عملیات اجرایی ده کیلومتر از مسیر به اتمام رسیده و در مرحله اجرای آسفالت است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قائمشهر در خصوص ایمن سازی محور فوق عنوان کرد: نصب نیوجرسی، اجرای خط کشی، نصب علائم و تابلوهای ایمنی، نصب چراغ های چشمک زن، نصب چشم گربه ای تنها بخشی از اقدامات و فعالیتهای ایمنی این اداره در سطح محور مذکور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز