خبرگزاری کار ایران

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس خبرداد؛

ثبت نام بیش از ۴۷ هزار مددجو در سامانه توانمند سازی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۳۸

از ابتدای سال ۹۰ و با راه اندازی سامانه توانمند سازی این تعداد از مددجویان تقاضای خود را ثبت کرده اند.

شیراز - ایلنا: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس، از ثبت نام بیش از ۴۷ هزار مددجو در سامانه توانمند سازی خبر داد و گفت: از ابتدای سال ۹۰ و با راه اندازی سامانه توانمند سازی این تعداد از مددجویان تقاضای خود را ثبت کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سهراب روستایی اظهار داشت: در راستای اجرای رویکردهای کمیته امداد امام خمینی(ره) در حوزه اشتغال و خودکفایی جهت توانمندسازی خانواده های تحت حمایت این سامانه به آدرسwww. tavanmandsazi - frs. com راه اندازی شده است.

وی به مزیت های این سامانه الکترونیکی اشاره و تصریح کرد: به روز شدن گزارشات حوزه اشتغال و خودکفایی، عدم مراجعه به دفاتر کمیته امداد، به روز بودن تقاضا و عدم مراجعه مکرر برای مددجو، عدم مفقودی و نظم و تربیت در تقاضاها، مدیریت تقاضا ها برای امداد، حذف کاغذ، حذف هزینه های اضافی مانند مکان، کمد و زونکن و همچنین حذف هزینه های رفت و آمد از مزایای این سامانه است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس، یکی از مهمترین نتایج راه اندازی این سامانه را گزارش گیری بیان کرد و افزود: از ابتدای مهر ۹۲ ارسال گزارشات به صورت دستی حذف شد که حذف گزارشات دستی باعثمی شود تا آمار و اطلاعات دقیق، به روز و احتمال خطا بسیار کم بشود.

روستایی خاطر نشان کرد: این سامانه همه اطلاعات مربوط به ثبت نام افراد را شامل: تعداد، جنسیت، شهرستان، بانک ها، اعتبارات هزینه شده، شغل های ایجاد شده به روز و با کمترین خطا نمایش می دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز