خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

تکمیل شناسنامه سلامت ۶۶۳۷ نوآموز در بدو ورود به دبستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۰۹

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از تکمیل شناسنامه سلامت ۶۶۳۷ نوآموز بدوورود به دبستان های تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

ایلنا: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از تکمیل شناسنامه سلامت ۶۶۳۷ نوآموز در بدو ورود به دبستان های تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان دکتر سید علیرضا مروجی درگفتگو با خبرنگاران، با بیان اینکه دانش آموزان یکی از گروه های آسیب پذیر جامعه هستند، گفت: تامین سلامت و ارزیابی تکامل آنان باید مورد توجه خاص قرار گیرد.

وی افزود: معاونت بهداشتی دانشگاه با همکاری آموزش و پرورش شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در راستای تشخیص به موقع نارسایی های جسمانی و اختلالات رفتاری آنان، معاینات بالینی و تکمیل شناسنامه سلامت نو آموزان بدو ورود به دبستان را انجام داد.

دکتر مروجی تصریح کرد: شایع ترین اختلالات این سنین شامل مشکلات دهان و دندان(پوسیدگی دندان)، اختلالات وزن(چاقی، اضافه وزن و کم وزنی)، اختلال بینایی و کم خونی است.

معاون بهداشتی دانشگاه تاکید کرد: نو آموزان نیازمند به درمان های تخصصی به کلینیک های تابعه دانشگاه جهت تکمیل معاینات تخصصی ارجاع داده می شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز