خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری بهشهر:

کارخانه کمپوست بهشهر نیازمند ۳۰ میلیارد ریال اعتبار است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۶۰

احداثکارخانه کمپوست مشکل زباله های شهرهای شرق مازندران را برطرف می کند. / تکمیل و بهره برداری از کارخانه کمپوست بهشهر نیازمند ۳۰ میلیارد ریال اعتبار است.

سرپرست شهرداری بهشهر گفت: تکمیل و بهره برداری از کارخانه کمپوست بهشهر نیازمند ۳۰ میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش ایلنا از بهشهر، حمید آزموده اظهار داشت: ۲۰ میلیارد ریال از این مبلغ برای خرید دستگاه همزن که مورد مصرف اصلی این کارخانه قرار میگیرد هزینه خواهد شد و مابقی آن صرف احداثجاده دسترسی به این واحد صنعتی می شود.

وی بیان داشت: از سال ۸۷ تا کنون از محل اعتبارات عمرانی شهرداری مبلغ بیش از ۲۰ میلیارد ریال بابت خرید زمین به مساحت ۱۰ هزار متر مربع در مجاورت شهرک صنعتی بهشهر هزینه شد.

سرپرست شهرداری بهشهر افزود: احداثکارخانه کمپوست با ظرفیت پذیرش ۲۵۰ تن در روز با هدف پردازش مواد زائد، تر و خشک و تبدیل آن به کود گرانوله طراحی شده و بهره برداری از آن، مشکل زباله های شهرهای شرق مازندران را برطرف می کند.
آزموده ادامه داد: این مجموعه در قالب سالنهای پذیرش، سورتینگ و تخمیر در حال آماده سازی بستر، تعبیه و جاگذاری سیستم دفع شیرابه. با پوشش دال های بتنی مشبک و جریان موافق هوادهی توده است.

وی گفت: ماشین آلات تهیه شده این واحد، بر اساس ساختار زباله تولیدی منطقه شمال کشور و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و با همکاری کارخانه تراکتور سازی تبریز طراحی و ساخته شد و قادر به پردازش و تبدیل روزانه ۲۵۰ تن زباله به صورت مکانیزه و سیستماتیک است.

سرپرست شهرداری بهشهر اظهار کرد: اعمال مدیریت اصولی و صحیح در دفن و دپو زباله رضایت مندی شهروندان را به همراه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز