خبرگزاری کار ایران

مدیر اجرایی هیات رزمندگان اسلام قزوین خبر داد:

برگزاری دعای ندبه سراسری در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۱۲

دعای ندبه صبح جمعه ۱۲ مهرماه همراه با نماز صبح به امامت حضرت آیت اله باریک بین امام جمعه شهر قزوین در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) برگزار خواهد شد.

ایلنا: مدیر اجرایی هیات رزمندگان اسلام قزوین گفت: دعای ندبه صبح جمعه ۱۲ مهرماه همراه با نماز صبح به امامت حضرت آیت اله باریک بین امام جمعه شهر قزوین در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین؛ حجت اله مددخانی در نشستی که به میزبانی امام جمعه شهر قزوین و نماینده ولی فقیه در مجلس خبرگان و با حضور مدیران ارشد استانی تحقق پیدا کرد، گفت: جهان غرب با تمامی ابزارهای در دست و نفوذ رسانه ای خود در جهان از روش های مختلف بویژه سینمای هالیوود درصدد غیرواقعی خواندن امام شیعیان حضرت امام مهدی(عج) هستند.

وی اظهار داشت: در دنیای حاضر دول غربی با اعمال هجمه های فرهنگی به منظور تحت الشعاع قرار دادن مذهب تشیع بویژه مهدویت از کوچکترین فرصتی غافل نمی ماند. و در تمامی حوزه های استراتژیک خود برنامه های مدون و کلانی برای تحقق افکار ناپسندیده و غیر مشروع خود دارد.

مدیر اجرایی این هیات با بیان این موضوع که برگزاری دعای ندبه فرصتی است برای مقابله با تفکرات غیرمهدویت گفت: از مهم ترین وظایف مسئولین در تمامی حوزه ها، اختصاص دادن بخشی از کارکردهای خود در امور مهدویت است.

وی ادامه داد: بدون شک دعای ندبه با معانی دلنشین و هدایت محور خود می تواند سپر مستحکمی در برابر اندیشه های نوظهور باشد.

مدیر هیات رزمندگان اسلام قزوین در ادامه با شرح موضوع و توضیحات لازم در خصوص نحوه برگزاری دعای ندبه سراسری به ایراد مطالبی پرداخت. در ادامه اعضای جلسه از جمله آقایان طاهرخانی(معاون سیاسی امنیتی استانداری)، مدیرکل صدا و سیما، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، ریاست اداره برق استان و دیگر اعضای حاضر در آن جلسه با مطرح کردن نظراتی به هم اندیشی در نحوه اجرای آن پرداختند.

همچنین در این جلسه حضرت آیت اله باریک بین با عنوان این نکته که برگزاری این مراسم، فرصت و موهبت الهیست برای این شهر اذعان داشتند: یکی از آرزوهای بنده در این شهر برگزاری چنین دعایی پرشکوه و با عظمت به منظور تعجیل در فرج امام مهدی(عج) است.

وی در پایان توصیه فرمودند: همه مدیران و نهاد ها در برگزاری هرچه باشکوه این مراسم اهتمامی ویژه داشته باشند.

گفتنی است؛ است مراسم دعای ندبه بصورت مستقیم صبح جمعه از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز