خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

استان البرز در حوزه‌های مختلف نیازمند توجه ویژه است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۹۳

استانداری البرز از مشارکت مردم استقبال می‌کند. / توسعه متوازن و ایجاد آرامش بر اتمسفر البرز حاکم می‌شود. / تا زمانی که مسئولیت دارم، مدیری کوتاهی نخواهد کرد.

ایلنا: استاندار البرز این استان را استانی کم نظیر در حوزه‌های مختلف عنوان کرد و گفت: استان البرز، استانی چندوجهی است که باید برای تمامی بخش‌های آن برنامه ریزی مدون داشت.

به گزارش ایلنا در کرج، سید طاهر طاهری با بیان این مطلب اظهار داشت: این استان به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد استانی کم نظیر در بخش‌های مختلف؛ گردشگری، فرهنگی، اقتصادی و… است.

وی افزود: برنامه ریزی مدون و علمی در این حوزه‌ها می‌تواند آینده روشنی را برای این استان ترسیم کند.

این مسئول در ادامه با تاکید بر اینکه استانداری البرز از آحاد مختلف مردم به منظور مشارکت در بخش‌های مختلف استقبال می‌کند، تصریح کرد: این استان به دلیل ویژگی‌ها و ظرفیت‌هایی که دارد باید با مشارکت مردم و همکاری و تعامل مدیران دستگاه‌های مختلف استان مسیر توسعه را در پیش بگیرد.

نماینده عالی دولت در استان البرز همچنین خاطر نشان کرد: ارائه طرح‌ها و پیشنهادهای مختلف در تمامی بخش‌ها حتی اصلاح هندسی معابر و خیابان‌ها می‌تواند علاوه بر برقراری ارتباطی تنگاتنگ با مردم موجب افزایش مشارکت آنان در اجرای طرح‌های مختلف در این استان شود.

استاندار البرز در ادامه با اشاره به اینکه با تقویت تعامل و ایجاد روحیه همکاری باید توسعه متوازن را در این استان رقم زد، گفت: برای تحقق این مهم دست نیاز به سوی مردم این استان آورده و خواستار همکاری و تعامل آنان در تمامی عرصه‌ها هستیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه در زمان مدیریت بنده هیچ مدیری کوتاهی نخواهد کرد، گفت: خدمتگزاری به مردم در راس برنامه‌های دولت است در این راستا تمامی ادارات استان خود را برای ارائه خدمات مختلف به مردم آماده خواهند کرد. بنابراین اطمینان خاطر می‌دهم تا زمانی که مسئولیت دارم هیچ مدیری در استان کوتاهی نخواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز