خبرگزاری کار ایران

دبیرکل حزب همستگی در گفت‌وگو با ایلنا:

دستگاه قضا ریشه خودسری‌ها را بخشکاند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۷۱

اگر این افراد از راه منطقی به مخالفت نپردازند و به حرکت‌های خودسرانه خود ادامه دهند دستگاه های امنیتی و قضایی موظف به برخورد با آنها خواهند بود.

دبیرکل حزب همستگی اظهار امیدواری کرد که ریشه خودسری‌ها در کشور از سوی قوه قضائیه هر چه زودتر خشکانده شود.

علی اصغر احمدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در واکنش به اقدام نامناسب برخی افراد در مراسم استقبال از رییس‌جمهور اظهار داشت: متاسفانه گفته می‌شود از اعضای ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداها در این مراسم حضور داشته که امیدواریم ایشان اقدام این افراد خودسر را محکوم و نسبت به ان واکنش نشان دهند. کسانی که به مخالفت می‌پردازند می‌توانند تفکر خود را از طریق گفتگو ابراز کنند و به نقد و اعتراض منصفانه بپردازند.

وی ادامه داد: در گذشته بخصوص در دوره اصلاحات شاهد حرکات خودسر فراوان بوده‌ایم که این حرکت‌ها در شأن کشور و نظام جمهوری اسلامی نمی‌باشد.

احمدی مخالفت‌ها را طبیعی دانست و ادامه داد: راه‌های فراوانی برای ابراز مخالفت و نقد سیاست‌ها در سایت‌ها، روزنامه‌ها، وجود دارد و باید برای نقد از این گونه حرکات خودسرانه پرهیز کرد.

وی اظهار داشت: اگر در مراکز علمی و دانشگاهی به نقد دولت بپردازیم این اقدام به نفع دولت و کشور خواهد بود و شاید دیگر شاهد اقدامات خودسرانه که سبب آزردگی خاطر دولت و مردم می‌شود، نباشیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اگر این افراد از راه منطقی به مخالفت نپردازند و به حرکت‌های خودسرانه خود ادامه دهند دستگاه های امنیتی و قضایی موظف به برخورد با آنها خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز