خبرگزاری کار ایران

مهلت ارسال آثار برای شرکت در کارگاه «پوس‌تر مخابرات» تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۷

مهلت ارسال آثار هنرمندان برای شرکت در نخستین کارگاه عملی پوس‌تر با موضوع «مخابرات» به مدت پنج روز تا سه شنبه ۲۵ مهرماه تمدید شد.

ایلنا: نیره حقیقی، مدیر آموزش شرکت فرهنگ فیلم تهران که مسؤولیت برگزاری این کارگاه را بر عهده دارد؛ گفت: ستاد برگزاری کارگاه پوس‌تر با موضوع مخابرات در آخرین جلسه خود و با هدف ارائه فرصت بیشتر برای مشارکت هر چه گسترده‌تر هنرمندان، تصمیم بر تمدید مهلت ارسال آثار گرفت.

او ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۲۵۰ اثر از ۵۰ هنرمند توسط دبیرخانه دریافت شده است.

حقیقی گفت: ارسال حداکثر پنج نمونه از پوسترهای طراحی شده قبلی هنرمندان در قطع ۵۰۰ در ۷۰۰ پیکسل با فرمت JPEG همراه با بیوگرافی، نشانی و تلفن تماس به پست الکترونیک tciposter@gmail. com یا tciposter@yahoo. com از مهم‌ترین شرایط ارزیابی هنرمندان برای دریافت مجوز ورود به کارگاه است.

مدیر آموزش شرکت فرهنگ فیلم تهران با اشاره به اینکه حداکثر ۲۰ نفر از هنرمندان برای حضور در کارگاه عملی طراحی پوس‌تر دعوت خواهند شد گفت: در این کارگاه که در آبان ماه سالجاری در نگارخانه ایوان و به مدت ۳ روز برگزار می‌شود، هنرمندان به طراحی پوسترهای مورد نظر با موضوعات مشخص پیرامون «مخابرات» پرداخته و پس از آن، پوسترهای بر‌تر انتخاب و آثار خلق شده در نمایشگاه گروهی، به نمایش گذاشته خواهند شد.

او افزود: به شرکت کنندگان در این کارگاه گواهینامه حضور و به نفرات اول تا سوم جوایز نفیسی توسط شرکت مخابرات ایران اهداء خواهد شد.

به همراه داشتن لپ تاب در طول برگزاری کارگاه برای هر نفر الزامی است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن‌های ۲۶ و ۸۸۶۶۵۵۲۵ تماس حاصل نموده یا به ‌سایت www. farhangfilm. com مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز