خبرگزاری کار ایران

نمایش «آوازخوان طاس» در دو نوبت روی صحنه می‌رود

کد خبر : ۱۰۹۱۲

بدلیل استقبال مخاطبان، نمایش آوازخوان طاس به کارگردانی «بهمن معتمدیان» جمعه بیست‎ویکم مهرماه در دو نوبت روی صحنه می‌رود.

ایلنا: نمایش آوازخوان طاس نوشته اوژن یونسکو به کارگردانی «بهمن معتمدیان» که اجراهای خود را از یازدهم مهرماه در تالار استاد سمندریان مجموعه ایرانشهر آغاز کرده است، با توجه به استقبال کم نظیر مخاطبان از این نمایش، جمعه بیست‎ویکم مهرماه در دو نوبت ۱۹ و ۲۰: ۳۰ روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‎الملل مجموعه تماشاخانه ایرانشهر، در این نمایش هومن برق‌نورد، بهاره رهنما، سروش صحت، فلامک جنیدی، امید روحانی و هوتن شکیبا به ایفای نقش می‌پردازند و پویا آریان‌پور طراح صحنه است.

تاکنون هنرمندانی چون پیمان قاسم‌خانی، طناز طباطبایی، الهام پاوه‌نژاد، لیلی گلستان، جواد مجابی، محمد یعقوبی، فرهاد قائمیان، گلاب آدینه، آروند دشت آرای، دانیال حکیمی، آناهیتا همتی، رضا حداد، مونا زندی، هوشنگ گل‌مکانی، خسرو احمدی، افسانه ماهیان، رضا سرور، حمیدرضا صدر و... از نمایش آوازخوان طاس دیدن کرده‌اند.

علاقه‌مندان به رزرو تلفنی و خرید اینترنتی بلیت این نمایش می‌توانند با شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۱۶-۸۸۸۱۴۱۱۵ و ۰۹۳۵۷۱۷۴۸۷۰ تماس گرفته و یا به نشانی اینترنتی www. tamashakhaneh. ir مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز