خبرگزاری کار ایران

آزمون سنجش مهارت در هرمرگان برگزار می‎شود

کد خبر : ۱۰۸۹۷

مدیركل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان گفت: سومین آزمون از آزمون های ادواری سنجش مهارت در سال جاری به صورت هماهنگ و سراسری، 19 آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

ایلنا - بندرعباس: مدیركل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان گفت: سومین آزمون از آزمون های ادواری سنجش مهارت در سال جاری به صورت هماهنگ و سراسری، 19 آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، اردشیری در خصوص شیوه اجرای آزمون ادواری سنجش مهارت و نحوه ثبت نام متقاضیان بیان داشت: برای ثبت نام این آزمون، دفترچه واحد طراحی شده است كه متقاضیان پس از دریافت دفترچه و كارت اعتباری از مراكز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد می توانند از طریق پایگاه اینترنتی http://advari.irantvto.ir در حرفه مورد نظر ثبت نام کنند.

وی افزود: سومین آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای در سال جاری، در 40 حرفه به صورت همسان و هماهنگ كشوری و بیش از 340 حرفه غیر متمركز در بخشهای صنعت، خدمات، كشاورزی و فرهنگ و هنر در تاریخ 19 آبان ماه همزمان در 31 استان و بیش از 450 حوزه امتحانی طی 5 نوبت آزمونی برگزار می شود.

مدیركل آموش فنی و حرفه ای هرمزگان گفت: هزینه ثبت نام در آزمون های سنجش مهارت برای رشته های فنی و كشاورزی150هزار ریال و برای رشته های خدماتی یكصد هزار ریال می باشد و متقاضیان هیچ وجه دیگری را برای شركت در آزمون نمی پردازند.

اردشیری درخصوص اهداف برگزاری سراسری آزمون های سنجش مهارت اشاره كرد: برگزاری سراسری آزمون های سنجش مهارت با اهداف ارتقای كیفیت فرآیند سنجش مهارت، اعتبار بخشی به تجارب فنی و حرفه ای افراد، اطلاع رسانی جامع و ایجاد وحدت رویه، بسترسازی تحقق دولت الكترونیك و توسعه و بهبود خدمت رسانی به مخاطبان اجرایی می شود.

وی با اشاره به مراحل اجرای آزمونهای ادواری سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبی و عملی است كه متقاضیان بایستی پس از ثبت نام در آزمون براساس جدول شماره یك دفترچه ثبت نامی آزمون با درج كد رهگیری و كد ملی كارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. پس از آزمون كتبی و كسب نمره قبولی بر اساس برنامه زمانبندی مندرج در جدول شماره یك برای شركت در آزمون عملی به حوزه های تعیین شده مراجعه کنند.

مدیركل آموزش فنی و حرفه ای استان ر با اشاره به تشكیل ستاد پاسخگویی آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت گفت: درصورتی كه متقاضیان ثبت نام با مشكلی برای ثبت نام اینترنتی آزمون سنجش مهارت مواجه شوند، میتوانند با شماره تلفن های۶۶۶۸۹۸۴و ۶۶۶۸۹۸۲- ۰۷۶۱ تماس حاصل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز