خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون آذربایجان شرقی:

آبادانی آذربایجان در گرو همدلی مسئولان و مدیران است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۱

همدلی و همکاری بیشتر برای آبادانی مناطق زلزله زده در گرو یکپارچگی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان اجرایی می باشد.

ایلنا - تبریز: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در ملاقات با نمایندگان استان خواستار عملی نمودن توصیه مقام معظم رهبری بر وحدت و ارائه خدمت شد.

به گزارش ایلنا از تبریز، یونس فاتح با بیان این که آبادانی آذربایجان در گرو همدلی مسئولان و مدیران خواهد بود، نقش نمایندگان در این زمینه را با استفاده از ظرفیت های مجلس برای تصویب لوایح و طرح های کارشناسی بسیار با اهمیت خواند.

وی اقدامات صورت گرفته در روزهای اخیر در مناطق زلزله زده را خوب توصیف کرد و افزود: با نظارت و اقدامات صورت گرفته شاهد تحقق برنامه های پیش بینی شده در جهت ساخت و ساز مسکن برای مناطق زلزله زده هستیم.

فاتح با اشاره به اهمیت نظارت بر استاندارد سازی در ساخت و ساز و لزوم توجه جدی به ساخت و ساز را با معیارهای مناسب فنی و مهندسی بسیار مهم توصیف نمود و از مسئولان امر خواستار توجه جدی به امر مقاوم سازی این واحدها داشته باشند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: نقش تعاونی ها در این امر مبرز و قابل توجه است که همیاری و همکاری در شکست بن بست ها نقش اساسی دارد.

فاتح همدلی و همکاری بیشتر برای آبادانی مناطق زلزله زده را در گرو یکپارچگی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان اجرایی دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز