خبرگزاری کار ایران

محدودیت های برگزاری نمازجماعت واحدهای کارگری در تبریز بررسی شد

کد خبر : ۱۰۸۹۰

در این نشست راهکارهای پیشنهادی برای رفع بررسی محدودیت های برگزاری نماز جماعت در واحدهای کارگری امکان سنجی نمازخانه های واحدها با حضور ائمه جماعات واحدهای کارگری ومسئولین واحد امور فرهنگی وامور اجتماعی اداره تبریز ارایه شد.

ایلنا - تبریز: رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تبریز گفت: با حضور ائمه جماعات واحدهای کارگری،امکان سنجی نمازخانه های ومحدودیت های برگزاری نمازجماعت در واحدهای کارگری مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از تبریز، احمد غریوی افزود: در این نشست راهکارهای پیشنهادی برای رفع بررسی محدودیت های برگزاری نماز جماعت در واحدهای کارگری امکان سنجی نمازخانه های واحدها با حضور ائمه جماعات واحدهای کارگری ومسئولین واحد امور فرهنگی وامور اجتماعی اداره تبریز ارایه شد

وی هدف از این نشست را دو محور بررسی موانع و مشکلات واحدها در خصوص اقامه فریضه نماز و بررسی مشکلات ائمه جماعات بیان کرد و ضمن تاکید برپایی نماز جماعت در واحدهای کارگری، توجه به اهمیت جایگاه واقعی این فریضه الهی و بسترسازی فرهنگی نماز درواحدها و ترغیب کارگران بر حضور و اجرای مراسمات مذهبی و حفظ کرامات اخلاقی را خواستار شد.

در این جلسه ائمه جماعات واحدهای کارگری ضمن تشکر از برگزار کنندگان این گونه جلسات به بیان مسائل ومشکلات واحدهای کارگری پرداختند و خواستار پیگیری حل مشکلات از طریق سازمان های مرتبط شدند.

تداخل جلسات وصرف ناهار با اوقات شرعی، و معضل سیستم های صوتی و همچنین حضور بموقع ائمه جماعات جهت برپایی نماز اول وقت ازدیگر مسائل مطرح شده در این جلسه بودند.

در خاتمه روحانی مجد، مسئول امورفرهنگی و اجتماعی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تبریز ضمن جمع بندی فرمایشات ائمه جماعات از برگزاری جلسه ای با حضور نماینده استانداری آذربایجان شرقی، نماینده حضرت آیت اله شبستری و اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان، ستاد اقامه نماز، سازمان تبلیغات اسلامی و مسئولین واحدهای کارگری در روزهای آتی خبر داد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز