خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی:

گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس یک ضرورت است

کد خبر : ۱۰۸۲۲۲

گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همراه مسابقه قرآنی کارمندان دولت در آمفی تالار قرآن اداره کل اوقاف استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

ایلنا: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی گفت: یاد کسانی که سرافرازانه در دفاع مقدس از مرز و بوم، اندیشه، آرمانهای امام و اسلام عزیز جان خود را نثار کردند باید گرامی داشته شوند.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید شهاب‌الدین حسینی که همزمان با هفته دفاع مقدس و در مراسم گرامیداشت این مناسب بزرگ به همراه مسابقه قرآنی کارمندان دولت در اداره کل اوقاف استان سخن می‌گفت با اشاره به هفته دفاع مقدس که بیانگر جوانمردی‌ها و از خود گذشتگی‌های رزمندگان اسلام است، اظهار داشت: شاید یک عارف ۷۰ سال تلاش می‌کرد و زحمت می‌کشید، اما یک شهید راه او را‌‌ همان که امام(ر) فرمودند: ره صد ساله را یک شبه طی می‌کرد.
وی افزود: هفته دفاع مقدس هفته جوانمردی، از خود گذشتگی، درس توکل، ایثار، شهادت و درس خلوص است اما بعد از شهادت و آن دفاع مقدس ما چه کردیم؟
حسینی تصریح کرد: آن شهید ۱۳ ساله که یک گردان در حین عملیات از روی آن می‌گذشتند در هنگام شهادت در آخرین لحظات این جمله را تکرار می‌کرد که» قو علی خدمتک جوارحی»، امروز دیده‌بان انقلاب بعد از جنگ حرف از شبیخون فرهنگی، جنگ نرم و ناتوی فرهنگی می‌فرماید اما ما در لبیک به ولی امر خود چه کاری کرده‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز