خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه ای از سوی شورای هماهنگی احزاب طلب فارس؛

گزینه‌های پیشنهادی استانداری فارس معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۹۲

در حالیکه به نظر می رسد فعالان سیاسی اصولگرا تلاش های زیادی را برای معرفی گزینه های خودبه عنوان استاندار فارس انجام می دهند، شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان فارس با صدور بیانیه ای گزینه های پیشنهادی خودرا برای تصدی مسئولیت استانداری فارس معرفی کرد.

ایلنا: در حالیکه به نظر می‌رسد فعالان سیاسی اصولگرا تلاش‌های زیادی را برای معرفی گزینه‌های خودبه عنوان استاندار فارس انجام می‌دهند، شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان فارس با صدور بیانیه‌ای گزینه‌های پیشنهادی خودرا برای تصدی مسئولیت استانداری فارس معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، در بیانیه شماره ۵ شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب فارس و خطاب به رییس جمهور آماده است:

حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام پیرو نامه مورخه ۱۳ شهریور ۹۲ شورای هماهنگی اصلاح طلبان فارس و ضمن تایید نامه مورخه سی و یک شهریور۹۲ جمعی از فعالان سیاسی و مدیران استان فارس، به استحضار می‌رساند نظر به اقدامات و رایزنی‌های به‌عمل آمده پس از نامه‌های مذکور و ضرورت جلوگیری از بروز تبعات سوء تاخیر در تعیین استاندار فارس، شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب فارس بر انتخاب هر چه زود‌تر مدیر ارشد استان تاکید جدی دارد و اعلام می‌دارد که طولانی شدن روند انتخاب استاندار موجب کندی کار‌ها و خوف تردید کار آمدی دولت بر آمده از آراء مردم گردد. لذا با لحاظ جوانب امر و به منظور تسریع در تصمیم گیری دولت محترم، افراد زیر به عنوان گزینه‌های نهایی از سوی شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان فارس معرفی می‌گردند.

به گزارش ایلنا، این شورا از دکتر محمدابراهیم انصاری لاری و احمد امیری به عنوان دو گزینه پیشنهادی خود برای احرازمسدولیت استانداری فارس یاد کرده است و ابراز امیدواری نموده تا هیات دولت با معرفی هرچه سریع‌تر استاندار، استان استراتژیک فارس از بروز تبعات سوء تاخیر در معرفی نماینده ارشد دولت در استان جلوگیری نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز