خبرگزاری کار ایران

فرماندار مرند:

از اینکه به خون شهدایمان خیانت نکرده‌ایم افتخار می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۶۳

رزمندگان و جانبازان آموزش و پرورش مرند تجلیل شدند.

ایلنا: فرماندار مرند گفت: از اینکه توانسته‌ایم عزت، اقتدار، امنیت خود را حفظ کنیم و تا بحال به دشمن سرخم نکرده‌ایم و به خون شهدایمان خیانت نکرده‌ایم افتخار می‌کنیم.
به گزارش خبرنگار ایلنا رضوانی در مراسم تجلیل از رزمندگان و جانبازان شاغل در آموزش و پرورش که در دبیرستان نمونه ابوریحان برگزار شد، خطاب به آنان افزود: اظهار داشت: شما عزیزان دوران جوانی و نوجوانی خود را در بهترین مسیر سپری کرده‌اید و دین خود را به مملکت و کشور ادا نموده‌اید و حال در مکتب علم و دانش خدمتی دیگر در پیش دارید که این بسیار پر ارزش است.
فرماندار مرند خاطرنشان کرد: دفاع مقدس یکی از نادر‌ترین جنگهای تاریخ ایرا ن اسلامی است که توده‌های مردم به طور جد تعیین کننده در آن درگیر شدند و قهرمانان اصلی این پایداری و مقاومت همین مردم هستند.
وی افزود: جنگ ۸ ساله ایران یک جنگ تمار عیار سیاسی بود و کشور عراق با حمایتهای بلوک شرق و غرب باالخص آمریکا، در برابر ایران قدرت نمایی می‌کرد ولی ما با توکل بر خدا و همت و پشتوانه جوانان غیرور توانستیم پیروز میدان شویم.
معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند افزود: تجارب دفاع مقدس، دوران سازندگی بعد از جنگ، دستیابی دانشمندان به علوم و فنون و مواضع دیپلماسی بین المللی به جهانیان نشان داد ایران اسلامی از اعتبار ویژه‌ای برخوردار است که باعثشده کشور‌های غربی ایران را کشوری قدرتمند از همه جوانب بشناسند.
وی خاطر نشان کرد: هشت سال جنگ مدت زیادی است که تمام شده ولی جنگ دیگری که با آن رو در رو هستیم جنگ مقابله با تحریم است تحریمی که ۲ سال است کل کشور را درگیر خود کرده است ما در تحریم صد در صد قرار داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز