خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اوقاف مازندران:

خودباوری و تفکر بسیجی دو دستاورد مهم دفاع مقدس بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۱۳

خوشبختانه روز به روز اعتقاد و ایمان مردم به دفاع مقدس بیشتر می شود و امروز دفاع مقدس و تجربیات آن در بین جهانیان گسترش پیدا کرده است و الگوی کاملی برای جوامع شد.

مدیر کل اوقاف مازندران در جمع کارکنان بیناد شهید ساری خودباوری و تفکر بسیجی را دو دستاورد مهم هشت سال دفاع مقدس خواند.

به گزارش ایلنا از ساری، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف مازندران با حضور در مراسم زیارت عاشورا در جمع کارمندان بنیاد شهید ساری در سخنانی با اشاره به گرامیداشت دفاع مقدس گفت: یکی از برزگترین کار مقدسی که به عنوان الگو برای جهانیان به یادگار گذاشته شده است دفاع مقدس در هشت سال جنگ تحمیلی بوده است.

وی افزود: خوشبختانه روز به روز اعتقاد و ایمان مردم به دفاع مقدس بیشتر می شود و امروز دفاع مقدس و تجربیات آن در بین جهانیان گسترش پیدا کرده است و الگوی کاملی برای جوامع شد.

مدیر کل اوقاف مازندران خودباوری و تفکر بسیجی را دو دستاوردی مهم دفاع مقدس خواند و افزود: در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران با پیروی از امام بزرگوار و استفاده از تمام ظرفیتهای کشور و تجربیات بزرگان بویژه رهبر معظم انقلاب با اعتماد به نفس و خودباوری و تفکر بسیجی پیروز میدان باشد.

ستار علیزاده پیشرفت امروز جامعه در موضوعات مختلف را مدیون تفکر ناب و پاک بسیجی، خودباوری و اعتماد به نفس که از دوران هشت سال دفاع مقدس نشأت گرفته است دانست.

حجت الاسلام علیزاده تمام عزت و شرافت و حفظ و کرامت انسانی ملت ایران را مدیون ایثارگری جانبازان و شهداء و خانواده این عزیزان ذکر کرد و افزود: خدمت به قشر ایثارگر و رسیدگی به خانواده های معظم شهداء دارای ارزش و اجر و پاداش زیادی است.

وی در پایان نهاد مقدس و انقلابی بنیاد شهید که بدست پیامبرگونه امام بزرگوار تأسیس شد را موجب افتخار در جامعه دانست و افزود: خدمت در این نهاد خدمت به هویت اسلامی و انسانی و ارزشهاست و باید رضایت خدای متعال پیغمبر(ص) و اهل بیت(ع) را باید جلب نمائیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز