خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با ایلنا:

مخالف نگاه‌های قومی و قبیله‌ای هستم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۹۳

نگاه من نه قومی، نه طایفه ای و نه گروهی است و من استاندار همه استان هستم و به همه استان به یک چشم نگاه خواهم کرد.

ایلنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از جناب آقای دکتر روحانی، مجموعه دولت و وزیر محترم کشور به خاطر اعتمادی که به من داشته‌اند تشکر می‌کنم.

«موسی خادمی» به خبرنگار ایلنا در یاسوج افزود: مشی من مشی دولت تدبیر و امید خواهد بود و انشالله با همکاری مدیران آینده استان این مشی را ادامه و اجرا می‌نماییم.

وی با بیان اینکه هماهنگی میان نمایندگان استان باید سرمشق همه مردم استان باشد، اظهار داشت: با کارگروهی کار‌ها به بهترین نحو انجام می‌گیرد.

اولین استاندار دولت تدبیر و امید در استان بیان داشت: نگاه من نه قومی، نه طایفه‌ای و نه گروهی است و من استاندار همه استان هستم و به همه استان به یک چشم نگاه خواهم کرد.

خادمی گفت: طایفه گرایی و شهرستان نگری را کنار خواهم گذاشت و دنبال الگوی مدیریتی هستم که در آن تخصص و کارآمدی جایگزین نگاه‌های طایفه‌ای شود.

وی وظیفه خود را مقابله با نگاه‌های طایفه گرایی و شهرستان نگری دانست و تاکید کرد: مدیرانی که از طرف من منصوب خواهند شد نیز حق داشتن چنین دیدگاه‌هایی را نخواهند داشت.

نماینده ارشد دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هرکسی می‌توانم کار کنم ولی نمی‌توانم با کسانی که کار بلد نیستند همکاری داشته باشم.

خادمی مهم‌ترین اولویت کاری خود در استان را اقتصاد خواند و افزود: چون در استان منابع لازم را نداریم باید از منابع خارج از استان استفاده کرده و باید بسترهای لازم برای سرمایه گذاری خارجی را در استان فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه با علم به همه کمبود‌های مالی دولت این مسولیت را پذیرفتم اظهار داشت: سعی خود را بکار خواهم بست تا با استفاده از منابع غیر دولتی تمامی کمبود‌های استان را حل کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: من دست همکاری را به سوی همه متخصصان و افراد کاردان استان دراز و تقاضای یاری از همه این عزیزان دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز