خبرگزاری کار ایران

در دیدار استاندار مازندران باجانبازان نخاعی مطرح شد؛

جانبازان آثار و ذخیره های دوران دفاع مقدس هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۶۷

وجود جانبازان همواره باعثخیر و برکت بوده است و نقش مهم آنها چه در دوران دفاع مقدس و چه در صحنه های دیگر به عنوان پشتوانه انقلاب به شمار می آیند.

استاندار مازندران در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس با حضور در آسایشگاه جانبازان نخاعی امام علی(ع) ساری، با آنان دیدار و صمیمانه گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح جلودار جانبازان را نماد واقعی ارزش ها برشمرد و بر تقویت روحیه ایثار و فداکاری در خدمت رسانی به مردم تأکید کرد.

استاندار مازندران افزود: جانبازان آثار و ذخیره های دوران دفاع مقدس هستند که بهترین سرمایه زندگی خود را در راه دفاع از دین و کشور و آرمان های انقلاب هزینه کرده اند.

ربیع فلاح تصریح کرد: وجود جانبازان همواره باعثخیر و برکت بوده است و نقش مهم آنها چه در دوران دفاع مقدس و چه در صحنه های دیگر به عنوان پشتوانه انقلاب به شمار می آیند.


وی جانبازان را بهترین راوی برای نسل امروز جامعه دانست و افزود: حفظ و پاسداشت ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس و اشاعه آن به نسل امروز بسیار قابل اهمیت است که امروز جانبازان به عنوان شاهدان زنده آن دوران می توانند در حفظ و اشاعه آن تأثیر گذار باشند.


در این دیدار جانبازان مشکلات و خواسته های خود را به ربیع فلاح گفته و از وی خواستند که در جهت رفع این مشکلات به آنها یاری رساند.


گفتنی ست با حضور استاندار مازندران در محل پارک موزه دفاع مقدس استان مراسم افتتاح سد لاستیکی و آبگیری دریاچه این پارک موزه برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز