خبرگزاری کار ایران

جام جهانی فوتبال ساحلی؛

ایران از رسیدن به نیمه‌نهایی بازماند / بازی خوب شاگردان اکتاویو

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۵۶

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نتوانست جواز حضور در نیمه نهایی جام جهانی را کسب کند.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نتوانست جواز حضور در نیمه نهایی جام جهانی را کسب کند.

به گزارش ایلنا،تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با آنکه توانست بازی قدرتمندانه و پایاپایی را در مقابل تیم روسیه در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام جهانی ارایه کند، اما در پایان بازی را با نتیجه نزدیک شش بر پنج به حریف واگذار کرد و از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

این نخستین بار بود که تیم ملی فوتبال ساحلی ایران توانسته بود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی راه یابد، امروز در این مرحله مقابل تیم روسیه صف آرایی کرد و در پایان با پذیرفتن شکست از نماینده روسیه قهرمان جهان، نتوانست در جمع چهار تیم برتر این رقابت ها قرار گیرد.


برای تیم ایران مسلم مسیگر در دقایق ۶ و ۲۵، فرید بلوک باشی ۱۰ و ۲۲ و محمد احمدزاده در دقیقه ۳۳ گلزنی کردند و گل های روسیه را ارمیف در دقیقه ۱۰،۳۱، کراش ۱۹، پرمیتین ۲۲، رومانوف ۲۶ و شیشین در دقیقه ۳۴ به ثمر رساندند.
تیم ایران در دور گروهی ۱ - ۴ مغلوب برزیل و ۲ - ۳ مغلوب اوکراین شد و ۵ - ۳ سنگال را شکست داد و با توجه به نتایج رودرروی سه تیم ایران، اوکراین و سنگال، تیم ایران مجوز صعود گرفت.
* نتایج و برنامه یک چهارم نهایی - پنجشنبه ۴ مهر:
برزیل ۴ - ۳ ژاپن
آرژانتین ۱ - ۶ تاهیتی
اسپانیا ۲ - ۱ السالوادور
ایران ۵ - روسیه ۶
* برنامه آخرین روز مسابقه و مرحله نیمه نهایی - شنبه ۶ مهر:
اسپانیا - برزیل
تاهیتی - روسیه
این رقابت ها تا شنبه - ششم مهر ماه - ادامه می یابد.

** تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان پیش از این سابقه چهار دوره شرکت در مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی را در کارنامه دارد که در تمام این رقابت ها تیم ایران در دور گروهی حذف شده است.
ایران از مجموع شرکت در چهار دوره قبلی در ۱۶ دیدار جام جهانی به میدان رفته است که حاصل آن دو پیروزی(سال ۲۰۰۷ برابر اسپانیا و سال ۲۰۱۳ برابر سنگال) و ۱۴ باخت بوده و در مجموع ایران در این دیدارها ۵۸ گل زده و ۸۱ گل خورده به نام خود ثبت کرده است.
در رقابت های جام جهانی فوتبال ساحلی تاکنون تیم برزیل با چهار قهرمانی و یک سومی رکورد دار است و تیم های فرانسه و روسیه نیز یک بار قهرمان شده اند.
دوره آتی جام جهانی فوتبال ساحلی در سال ۲۰۱۵ در کانیده بیچ در شهر ویلانووای پرتغال برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز