خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دفاع مقدس

گردهمایی والدین شهدا بخش برزک با حضور مسوولین شهرستان کاشان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۴۹

همزمان با هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یادوخاطره شهدای بخش برزک گردهمایی والدین شهدا این بخش با حضور مسوولین شهر قمصر و شهرستان کاشان برگزار شد.

ایلنا: همزمان با هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یادوخاطره شهدای بخش برزک گردهمایی والدین شهدا این بخش با حضور مسوولین شهر قمصر و شهرستان کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان این گردهمایی که توسط بخشداری و حوزه هفتم ناحیه مقاومت بسیج با حضور ریاست اداره بنیاد شهیدوامورایثارگران کاشان، جانشین فرماندهی حوزه مقاومت بسیج کاشان، بخشدار برزک، فرماندهی حوزه هفتم ناحیه مقاومت بسیج برزک و دیگر مسئولین نظامی در محل سالن اجتماعات مجتمع بهزیستی شهید دکتر بهشتی برزک برگزار گردید درابتدا حجت الاسلام و المسلمین حسن علی انتصاریان رییس بنیادشهید وامور ایثارگران کاشان ضمن خیر مقدم به والدین معظم شهدا گفت: اگر روزی شهیدان برای پیاده نمودن قرآن در این راه به شهادت رسیدند این دوره دوره مظلومیت پدر شهیدان است.

انتصاریان در ادامه گفت: فقط برای شهیدان این امتیاز وجود دارد که هنگام ورود به بهشت درخواست دیدار با والدین خود را دارند، چون شهدا هر چه داشتند در راه خدا گذاشتند.

جانشین فرمانده بسیج کاشان نیز خطاب به والدین شهدا گفت: شماها باید افتخار کنید که در حکومت اسلامی نقش بارز و ارزشمند ی دارید وقتی رهبری ندا داد جوانان شما لبیک گفتند و در حال حاضر جمهوری اسلامی به برکت خون جوانان شما سرافراز است.

سرگرد سروش با اشاره به سخنان ذلیلانه رییس جمهور امریکا در سازمان ملل گفت: در حال حاضر معادلانت منطقه ای بدون حضور ایران رقم نمی خورد. ایشان در ادامه گفت: دشمن همیشه در کمین اندیشه ناب اسلام است، اندیشه ای که جوانان شهدا با خون خود آبیاری کرده اند، تا این اندیشه باشد و خانواده های شهدا به عنوان هدایتگر و اندیشه پاک مطرح باشند دشمن راه به جایی نخواهد برد.

سرگرد سروش در ادامه گفت: نگذاریم دشمن با حیله هایی که متاسفانه از ضعف بعضی از افراد استفاده می نماید باعثرواج فرهنگ بی حجابی، کم رنگ شدن حضور در نماز جمعه و جماعات و کم رنگ شدن نقش روحانیت در جامعه شود.

در پایان برنامه، والدین شهدا پس از شنیدن خاطرات رزمندگان دفاع مقدس به رسم سپاس با اهداء لوح تقدیر و چفیه از آنها تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز