خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

دومین یادواره ۱۹ شهید شهر رودهن برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۰۳

همزمان با هفته دفاع مقدس دومین یادواره ۱۹ شهید شهر رودهن و یک شهید گمنام این شهر برگزار شد.

این یادواره چهارشنبه شب باحضور تعدادی از مسوولان و مردم شهید پرور رودهن در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد. فرماندار شهرستان دماوند در این آیین، برگزاری یادواره های شهدا را سنتی ارزشمند در پاسداری و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا عنوان کرد و افزود: آنچه امروز بیش از گذشته مورد توجه می باشد، پاسداری از ارزش های ماندگار برخواسته از انقلاب است.

به گزارش ایلنا، سعید افشارنادری ادامه داد: در شرایط کنونی، عزت و سربلندی ایران اسلامی از برکات ایثار و فداکاری های رزمندگان اسلام است که برای دفاع از مرز و بوم تا پای جان ایستادند.

وی با بیان اینکه شهدا مهم ترین پشتوانه های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: دشمن با توطئه و دسیسه به دنبال آسیب زدن به نظام و کشورمان است تا با هجمه های فرهنگی و جنگ روانی، ارزش های ناب انقلاب را آسیب رساند ولی به واسطه خون شهدا، ایران همچنان پایدار و استوار و ارزش های انقلابی همچنان ماندگار است.

در ادامه بخشدار بخش رودهن با گرامیداشت یاد شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را سد محکمی در برابر حیله ها و فتنه های دشمنان اسلام و انقلاب خواند.

رضا طاهر خانی تصریح کرد: رمز موفقیت رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس ایمان بود که بر تسلیحات نظامی پیشرفته دشمن غلبه کرد.

در این یادواره، امام جمعه شهرهای رودهن، بومهن، پردیس و آبعلی، شهرداران شهر رودهن و آبعلی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان دماوند و دیگر مسوولان شهری و شهرستانی و همچنین خانواده های معزز شهدا حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز