خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی:

تا تشکیل حکومت جهانی اسلام در سراسر دنیا دست از مبارزه برنخواهیم داشت

کد خبر : ۱۰۷۹۸۸

آمریکایی‌ها حتی با وضع تحریم‌های یک جانبه علیه ایران باز برای مذاکره با ایران التماس می‌کنند و این ذلت آمریکا در مقابل ملت ایران به خاطر عظمت و بزرگی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، گفت: آمریکایی‌ها حتی با وضع تحریم‌های یک جانبه علیه ایران باز برای مذاکره با ایران التماس می‌کنند و این ذلت آمریکا در مقابل ملت ایران به خاطر عظمت و بزرگی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایلنا، سردارمحمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در یادواره هفتصد شهید منطقه ۱۳ تهران، گفت: افتخار دفاع مقدس برای ملت ایران در دنیا بی‌نظیر است‌که با تکیه بر اعتقادات و با پیروی از ولایت، ایستادگی کرده و پیروز شدند.

وی با اشاره به امکانات فراوان ابرقدرت‌های شرق و غرب که در اختیار صدام گذاشته بودند، تصریح کرد: در جنگ تحمیلی علیه ایران هیچ یک از قدرت‌های شیطانی و اذناب منطقه‌ای آن‌ها غایب نبودند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین حمایت همه جانبه اروپا و آمریکا از صدام در جنگ علیه ایران را یادآور شده و افزود: آنگاه که برای جنگ‌های نامنظم در داخل خاک عراق می‌جنگیدیم، آذوقه و مواد غذایی نیرو‌ها توسط نفوذی‌ها از داخل عراق تهیه می‌شد‌ که شاهد آمریکایی بودن تمامی اجناس حتی خوراکی‌‌هایشان در داخل عراق بودیم که از مرز ترکیه وارد می‌شد و دیگر اینکه حتی خلبانان هواپیماهای فرانسوی در ارتش عراق نیز فرانسوی بودند که تحت اجاره صدام پرواز می‌کردند.

سردار نقدی با بیان اینکه ملت ایران برای همیشه به دفاع مقدس افتخار می‌کند، اظهار داشت: آمریکایی‌ها حتی با وضع تحریم‌های یک جانبه علیه ایران باز برای مذاکره با ایران التماس می‌کنند و این ذلت آمریکا در مقابل ملت ایران به خاطر عظمت و بزرگی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است.

وی به سخنان رییس جمهور امریکا در مجمع عمومی سازمان ملل اشاره و تاکید‌ کرد: آمریکا می‌گوید دوست ندارد در‌ کشور‌ها مداخله نظامی کند بلکه مجبور است و اگر مداخله نکند اوضاع چنان می‌شود در حالی که اگر در امور کشور‌ها دخالت نکند، شاهد جنایت، کشتار، بمب گذاری و اشغال در فلسطین، عراق، افغانستان، پاکستان، سوریه و… نخواهیم بود.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج در ادامه تصریح‌کرد: امروز صلابت شهدا وحشت در دل دشمن انداخته است و با اینکه رئیس جمهور آمریکا از گزینه‌های روی میز و زیر میز سخن می‌گوید، ۱۷ هزار میلیارد دلار بدهی در کشورش، توانی برای جنگ ندارد.

سردار نقدی ایثار بزرگ شهدای نوجوانی همچون حامد بزی، مصطفی آسوده و محمد گلدوی را در دفع تروریست همانند ایثار شهید حسین فهمیده عنوان کرده و ادامه داد: جوانان و نوجوانان امروز راه شهدا را ادامه می‌دهند و عمل نسل امروز نشان می‌دهد که هیچ تفاوتی بین جوانان دفاع مقدس و جوانان امروز نیست و این عظمت روح نوجوان و جوان ایرانی است.

وی در پایان سخنان خود همه بزرگی و عظمت شهدا را مدیون تربیت الهی ولایت برای مقاومت دانسته و خاطرنشان کرد: کاروان شهادت از آغاز نهضت امام تا امروز توقف نداشته و این یادواره‌ها مبنای میثاق با شهدا می‌باشد که‌ای شهدای بزرگ، این راه را تا روزی که پوزه همه دشمنان به خاک مالیده شود و حکومت جهانی اسلام در سراسر دنیا تشکیل شود ادامه داده و دست از مبارزه برنخواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز