خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

گازرسانی به ۲۵۰ روستای آذربایجان شرقی در دست اجرا قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۲۴

با توجه به نامگذاری هفته سوم مهرماه به عنوان بسیج اطلاع رسانی گاز گرفتگی، این شرکت برنامه‌های اجرایی موثری در راستای اطلاع رسانی نکات ایمنی اتخاذ کرده که چادرهای مشاوره ایمنی در اقصی نقاط استان نمونه‌ای از این اقدامات است.

ایلنا: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: ۱۰۰ درصد خانوار شهری و ۷۶ درصد خانوار روستایی استان با اجرای ۱۴ هزار و ۶۸۰ کیلومتر شبکه توزیع گاز و یک هزار و ۴۰۰ کیلومتر خطوط انتقال به مدار مصرف گاز طبیعی متصل گردیده‌اند.
به گزارش خبرنگار ایلنا ولی ا… دینی که در دیدار مسئولین شرکت گاز آذربایجان شرقی با نماینده ولی فقیه در استان سخن می‌گفت افزود: بهره‌مندی ۶ هزار و ۱۳۱ واحد صنعتی از مزیت سوخت پاک گاز و در دست اجرا بودن گازرسانی به ۲۵۰ روستای استان، از دیگر اقدامات اجرایی شرکت گاز در توزیع گاز طبیعی در اقصی نقاط استان بوده است.
وی با تاکید بر لزوم رعایت ایمنی در مصرف گاز طبیعی ادامه داد: توزیع نعمتی پاک، ایمن و مستمر اصلیترین هدف اجرایی شرکت گاز استان می‌باشد که این امر صرفاً در سایه همراهی و همکاری مردم استان می‌سر می‌شود تا با رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی زمستانی بی‌خطر همراه با جریان مستمر گاز طبیعی، گرمابخش خانه‌های مردم استان و موتور محرکه بخش تولید و صنعت باشد.
دینی تصریح کرد: با توجه به نامگذاری هفته سوم مهرماه به عنوان بسیج اطلاع رسانی گاز گرفتگی، این شرکت برنامه‌های اجرایی موثری در راستای اطلاع رسانی نکات ایمنی اتخاذ کرده که چادرهای مشاوره ایمنی در اقصی نقاط استان نمونه‌ای از این اقدامات بوده که تمامی کار‌شناسان و متخصصین بخش ایمنی آماده استقبال از مردم و انتقال مفاهیم و نکات ایمنی به آنان هستند.
مدیرعامل شرکت گاز استان در پایان یادآور شد: تمامی مشترکان گاز خانگی با پرداخت ۵۰۰ ریال در بخش شهری و ۲۵ ریال در بخش روستایی که ماهانه در قبوض گاز درج می‌شود، تحت پوشش بیمه قرار گرفته‌اند و درصورت بروز هرگونه حادثه ناگوار ناشی از گاز طبیعی با مراجعه به شعب بیمه دانا، می‌توانند نسبت به دریافت خسارت اقدام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز